Obszidián

Tartalom:

  • Fülszövegek
  • Spoiler mentes könyvajánló
  • Spoileres könyvajánló
  • Borító vélemény
  • Folytatás
  • Megveheted
  • Befejezés

Fülszöveg:

J. L. Armentrout – Luxen 1. – Obszidián

Amikor – éppen az utolsó középiskolai évem előtt – Nyugat-Virginiába költöztünk, covers_251539beletörődtem, hogy vastag tájszólású emberek, melléképületek, szakadozó internet és rengeteg unalom tölti majd ki a napjaimat. Amíg észre nem vettem magas, szexi, különös zöld szemű szomszédomat. Az ég kiderült.

Aztán a srác megszólalt.

Daemon dühítő. Beképzelt. Pofoznivaló. Nem bírjuk egymást. Egyáltalán. De aztán, amikor egy idegen rám támadt, és Daemon egyetlen intéssel szó szerint megfagyasztotta az időt – akkor valami történt. Valami váratlan.

A szédítő idegen a szomszédból megjelölt engem.

Jól hallottad. Idegen. Mint kiderült, Daemon és a húga egy egész galaxisra való ellenféllel néznek szembe, akik mind az ő képességeikre pályáznak, a nyom pedig, amit Daemon rajtam hagyott, olyan fényesen jelzi számukra az utat, mint Las Vegas főútja. Csak úgy úszhatom meg élve, ha Daemon közelében maradok, amíg elhalványul a nyom rajtam.

Mármint ha nem ölöm meg addig én magam…

Spoiler mentes könyvajánló:

Könyv trailer megnézhető ITT.

Ez az a könyv ami engem azonnal magával ragadott és nem voltak kételyeim azzal a89d219e9d7789c9ebe05803f4b961f0.jpgkapcsolatban, hogy kedvenc-e. Nehezen, de végül sikerült összedobnom egy kis spoiler mentes részt a könyvről. Az Obszidián egy fantasztikus történet kezdete, könnyed, imádni való olvasmány. Van a könyvben valami ami magával ragadja az embert.

Az alapja a történetnek egy lány aki egy új városba költözik ahol találkozik egy sráccal. Na vajon mi lehet a történet vége? A fiú f66de16f60899b466bd3b7a0daf0346cnem mindennapi lény és a lánnyal egymásba szeretnek. Húú, de izgalmas. 😀 Mint tudjuk minden történetnek unalmas az alap sztorija, de ezután jön a nagy DE. Tehát a sztoriban a nagy DE az Daemon. A srác nem igazán úgy reagál a helyzetekre ahogy azt az ember gondolná. Tele van titokkal, kiismerhetetlen és ez magával ragadja Katy-t. Rejtélyes dolgok derülnek ki Daemonról és Katy akarva, akaratlanul bele keveredik mindenbe. Ahogy a lány egyre inkább felfedezi Daemon életének rejtelmeit annál nagyobb bajba kerül és végül már csak úgy juthat ki a bajból, ha a fiú segítségét kéri. Vajon mi olyan különleges Daemonben?

Spoileres könyvajánló:

Ezt a részt csak azok olvassák el akik, már olvasták a történetet, mert spoilert tartalmaz!

A történet olyan szenvedélyt és szerelmet mutat be nekünk már az első könyvben, hogy engem maximálisan megnyert. Katy és Daemon szerelme nekem a személyes kedvencem. 2c24813c5353ee9d79425ecc4992bd06A történet elejétől kezdve meg volt a szikra kettőjük között. Imádtam Daemon arrogáns, beképzelt stílusát és Katy-t aki nem félt ellen szegülni mindennek. Akármennyire is próbálták egymást ellökni, akarva/akaratlanul is szükségük volt egymásra. Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de én szeretnék egy Daemont. 😀

Gyakran hallottam olyat, hogy az embereket megrémítette az, hogy ufókról szól a könyv, mivel mindenki egy nyálas lényt képzelt maga 68a498e13e13dd86caa1c31359b63db2elé, ahogyan Katy is tette, ezért is volt mindenkinek meglepő Daemon kinézete és származása.

Rengeteget nevettem a történeten, hogy mennyire kétbalkezesek mindketten, ha nem tudják kifejezni az érzéseiket. Daemon mennyire próbált ellen állni Katy csábításának, de a lány lehengerelt mindenkit a személyiségével. És én már úgy vagyok, hogy Katy nincs Daemon nélkül, Daemon nincs Katy nélkül. Fantasztikusan alkotta meg ezt a párost az író, oda meg vissza vagyok érte.tumblr_mlw87sv7z01rbskrgo1_500

De eltekintve a két főszereplő kapcsolatáról egy remek fantasy történet is. Remekül ki lett találva az egész koncepció, az arum, a bál, Dee és Katy barátsága. Maga az egész világ remekül lett ábrázolva és remélem a luxenekről is minél több dolog derül majd ki a további kötetekben. Rettentően kíváncsi vagyok a folytatásra és nagy elvárásokkal indultam neki a második résznek.

Borító vélemény:

covers_251539

Ha jól tudom az író azért ezt a két modellt választotta, mert ő személy szerint így képzelte el a karaktereket. Én pedig nagyon nem és emiatt nekem a borító kinézete nem nyerte el a tetszésemet, amit nagyon sajnálok. Egyébként a férfit  Pepe Toth-nak hívják és  egy magyar származású modell, nem rég dedikálni is volt Magyarországon. Akármennyire is nem ő személyesíti meg számomra Daemon-t, azért szívesen találkoznék vele. 😀

Folytatás:

A könyv természetesen folytatódik, a következő kötete az Ónix, amit egyébként én jelenleg olvasok.

Ezt a részt csak az olvassa el, aki az eddigi kötetet már elolvasta, mert spoilert tartalmaz. 

J. L. Armentrout – Luxen 2. – Ónix

Daemon Blackkel összekapcsolódni szívás…

Ráadásul nemrég eltökélte, hogy bebizonyítja: amit irántam érez, az nem csupán bizarr 6391_b1kapcsolódásunk mellékhatása, hanem valódi érzelem. Nem tudom, mit gondoljak efelől, de tény, hogy mostanában már korántsem olyan bunkó velem, mint korábban.

De nem ez a legnagyobb problémánk.

A Védelmi Minisztérium emberei körülöttünk szaglásznak. Ha rájönnek, mire képes Daemon, és főleg, hogy mi ketten összekapcsolódtunk, akkor nekünk annyi.

Az iskolában felbukkanó új srác sem hiányzott. Ő is tele van titkokkal. Tudja, mi okozza a körülöttem zajló sok furcsaságot, és segítene is rajtam… de ennek súlyos ára van.

És aztán az események még vadabb fordulatot vesznek.Láttam valakit, akit halottnak hittem. Szóljak vagy hallgassak?Mi történt Dawsonnal? Ki árulta el?És mit akarnak Daemonéktól – na meg tőlem – a védelmiek?Az már biztos: Daemon Blackkel összekapcsolódni nem egy életbiztosítás.Senki nem az, akinek látszik. És nem mindenki éli túl a hazugságokat…

Megveheted itt:

Obszidián: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/jennifer-armentrout-obszidian-6119

Ónix: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/jennifer-armentrout-onix-6391

Befejezés: 

Imádtam az Obszidiánt! Készülj fel ,hogy le sem teszed majd, úgy fogod falni a sorokat, rögtön belezúgsz Daemonbe, és azonnal akarod a második kötetet!
-Deborah Coke bestellerszerző

3e3cf6f9b15e30663ddadf6b0a06037f

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

