Ónix

Tartalom:

  • Fülszövegek
  • Spoileres könyvajánló
  • Borító vélemény
  • Folytatás
  • Megveheted
  • Befejezés

Fülszöveg:

J. L. Armentrout – Luxen 2. – Ónix

Daemon Blackkel összekapcsolódni szívás…

Ráadásul nemrég eltökélte, hogy bebizonyítja: amit irántam érez, az nem csupán bizarr kapcsolódásunk mellékhatása, hanem valódi érzelem. Nem tudom, mit gondoljak efelől, 6391_b1de tény, hogy mostanában már korántsem olyan bunkó velem, mint korábban.

De nem ez a legnagyobb problémánk.

A Védelmi Minisztérium emberei körülöttünk szaglásznak. Ha rájönnek, mire képes Daemon, és főleg, hogy mi ketten összekapcsolódtunk, akkor nekünk annyi.

Az iskolában felbukkanó új srác sem hiányzott. Ő is tele van titkokkal. Tudja, mi okozza a körülöttem zajló sok furcsaságot, és segítene is rajtam… de ennek súlyos ára van.

És aztán az események még vadabb fordulatot vesznek.
Láttam valakit, akit halottnak hittem. Szóljak vagy hallgassak?
Mi történt Dawsonnal? Ki árulta el?
És mit akarnak Daemonéktól – na meg tőlem – a védelmiek?
Az már biztos: Daemon Blackkel összekapcsolódni nem egy életbiztosítás.
Senki nem az, akinek látszik. És nem mindenki éli túl a hazugságokat…

Könyvajánló:

Úgy gondoltam, mivel ez egy sorozat folytatása, nem csinálok spoiler mentes részt, hiszen akinek tetszett az előző könyv, az azonnal rákap a következő kötetere, nem kell itt semmi kedv hozó, Daemon már elintézte a dolgot. 🙂 Úgyhogy aki nem olvasta el az előző kötetet (Obszidián) vagy az Ónixot az, NE olvassa el ezt a részt,mert SPOILERT TARTALMAZ! 031b552e18da747da6939f8a4f026968

Mint az előző kötet, ez is lehengerelt engem. Az elején már bele dobtak minket a mély vízbe. Katy különleges képessége valami eszméletlen. Daemon és Katy kapcsolatát leginkább egy hullámvasúthoz tudnám hasonlítani, hol fent, hol lent, de ez teszi különlegessé ezt.

Az első bonyodalom a Minisztérium és Blake megérkezése. Eleinte számomra az előbbi  volt a lényeges, Blake-t egy normális srácnak tartottam, és maximálisan megértettem Katy indokait vele kapcsolatban, viszont az első megjelenése után azonnal tudtam, hogy ő nem lehet majd csak egy “egyszerű” srác, számomra nagy86d10a441c57db44419059fd5b17c8f9 csavar volt, hogy ő is egy mutáns (fú, de nem szeretem ezt a szót), mint Katy. A kiképzés ötlete nekem is tetszett, de ahogy a történetbe egyre jobban megismertük Blaket, éreztem, hogy valami nem stimmel vele. És eközben a Minisztérium végig ott állt a háttérben.

Amikor elkezdett a helyzet felforrósodni -vagyis egyre több dolog jutott a felszínre- én már faltam a lapokat, képtelen voltam leállni a könyvel. Rettentően kiakadtam Adam elvesztésén, szinte olyan volt, mintha én belőlem vettek volna el egy kis darabot. És ami ezután következett…

3ef217ee3fa2bc6a9ee0dd6ab8b3ce96Katy és Daemon a történtek ellenére se engedték el egymást és végre elkezdtek hinni abban, hogy ami kettőjük között van az nem pusztán egy varázslatnak köszönhető kötelék volt. És amikor a fogadásuk lejárt, és Katy nyert, imádtam Daemon felfogását ezzel kapcsolatban:
-Nem vesztettem. Mégis nyertem. – Ez volt a legutolsó sora a könyvnek, Daemon szemszögéből. ❤

Aztán újabb bonyodalom, mikor már azt hiszed minden rendben, jön egy utolsó nagy fordulat. Én valahogyan 6768418231c121c1eeead2468c4f4341sejtettem, hogy Will nem azaz ember akinek hittük őt. Amikor elvitte Katy-t és kényszerítette Damon-t, hogy változtassa át, én annyira éreztem a kétségbe esést, ez az érzés szinte üvöltött a könyvből.

És végül amikor mindenki azt hitte elvesztettük Dawson-t, megjelent, de nem olyan volt már, mint régen.

Vajon mi történhetett?

Trailert megnézheted ITT.

Borító vélemény:

6391_b1

Mint, ahogy az Obszidiánnál is írtam, számomra nem igazán így néznek ki a szereplők, emiatt a borító nem a kedvencem, de így a történet elolvasása után, rájöttem, hogy nem is olyan fontos, milyen a könyv csomagolása, ha egy igazi csoda van benne.

Folytatás:

J. L. Armentrout – Luxen 3. – Opál

Senki sem érhet fel Daemon Blackhez.

Amikor elszánta magát, hogy kimutatja az érzéseit irántam, komolyan beszélt.6669_b1
Soha többé nem kételkedem benne – és most, hogy túljutottunk a zökkenőkön, újra és újra fellobbannak köztünk a lángok.

Csakhogy még ő sem védheti meg a családját, ha eltökélik, hogy kiszabadítják a szeretteiket.

Mindazok után, amiken keresztülmentem, én sem vagyok többé ugyanaz, aki voltam. Még mindig változom, és fogalmam sincs, mi lesz a vége. Lépésről lépésre fedezzük fel az igazságot, és amikor szembekerülünk a hibrideket tesztelő és kínzó titkos kormányzati szervezettel, ráébredek, hogy a képességeim nem ismernek határokat.

A halál a mindennapjaink részévé vált. Onnan kapunk segítséget, ahonnan a legkevésbé várnánk, és a barátainkról kiderülhet, hogy valójában a halálos ellenségeink – de nem fordulunk vissza.

Akkor sem, ha az eredmény örökre darabokra töri az életünket.

Egységben az erőnk – és ezt ők is tudják.

Alig várom. ❤

Megveheted itt:

Ónix: https://konyvespolcsite.wordpress.com/2016/12/30/onix/

Opál: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/jennifer-armentrout-opal-6669

Befejezés:

Ezúttal egy kicsit elengedtem  magamat írás közben, de nekem így is tetszik az eredmény. Az Ónix olyan izgalmasnak mutatkozott, hogy miután el kellett mennem aludni éjjel 1-kor szüleim utasítására (igen eddig olvastam), rettentő rosszul aludtam, akartam a folytatást. Reggel 7.30-kor keltem és 8.00-ra ki is olvastam a történetet. Erre csak a Luxen sorozat volt eddig képes. 🙂

Daemon mindenki álom-rosszfiúja, és ha azt gondolod, hogy az Obszidián alatt megszeretted, hát kapaszkodj a székedbe, mert még semmit sem tapasztaltál meg, amíg el ne olvastad az Ónixot.
-Ursula, Goodreads

1a5085c2f00f001809770336d110f719.jpg

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

