Day and Night Book TAG

Ezúttal nem egy könyvajánlót készítettem el nektek (na jó, erre a címből is rájöhettetek 369758e686c019c851633ec19864a924:D). Egy rövid kérdőív általános könyves kérdésekről, talán egy picit jobban megismerhettek ezáltal engem.

D – Nappal vagy éjszaka olvasol többet?

Ez teljesen változó, független a napszaktól. Amikor van szabad időm akkor olvasok.

A – Van olyan könyv, ami megváltoztatta a gondolkodásmódod tumblr_nrx3vq6jjo1uxt55go1_500(valamiről)?

Szerintem minden könyv változtat valamit az emberben, a könyvek által megismersz egy új világot, gondolkodás módot. Egy történet mindig ad neked valamit, úgyhogy vigyázz milyen könyvet veszel a kezedbe, mert egy történet képes megváltoztatni téged. ❤

Y – YA vagy nem?

c0fca62241213e872302705bf2a829d7MINDEN MENNYISÉGBEN. Imádom őket, a kedvenceim.

A – Van olyan karakter, akiről úgy gondolod, hogy létezik?

Szerintem egy olvasó fejében, minden karakter létezik, de ettől eltekintve, persze. Rengeteg történet készült valóság alapján, pl.: Csillagainkban a hiba

N – El a kezekkel a könyveimtől, vagy szívesen kölcsönadom?

Utálom, amikor valaki a könyveimhez ér, úgyhogy tényleg csak azoknak az embereknek adom oda a könyvemet akikben nagyon bízok, számomra ez olyan mintha a gyerekemet book-are-my-life-animated-gifadnám oda valakinek 😀

D – Meg szoktad szagolni a könyveid?

Melyik könyvmoly nem?

N – Nem mindenki kedveli a könyveket – baj / nem baj?

Szerintem mindenki döntse el maga, hogy mit kedvel. Akik éppen nem szeretik a könyveket azok nem szeretik. Csak magukat fosztják meg egy csodás, fantázia dús élménytől.

I – Vigyázok a könyveimre, vagy nem?

Természetesen igen, persze van amikor nem sikerül (szerencsétlen típus vagyok, na 😀 ), de a könvyeim 98%-ka hibátlan állapotban van.

so-many-books-gifG – Úristen, túl sok könyvem van! Igaz vagy hamis?

Most komoly ez a kérdés? Mert nem tudom értelmezni. Nincs olyan, hogy túl sok könyv.

H – Előfordult már, hogy leöntötted vagy összekented a könyved? Ha igen, hogyan?

Mint már feljebb említettem, megtörtént, de maximum csak koszos lett vagy meggyűrődött egy lap. 😦 Ilyenkor általában nagyon kiakadok, és elkezdek szidni mindent, jobb ilyenkor hagyni engem lenyugodni. 😀 tumblr_static_tumblr_static_f1mla45p76gckkc4448wok80w_640.jpg

T – Ha olvasol, akkor csak olvasol, vagy csinálsz közben valami mást is?

Zenét szoktam hallgatni és maximum teát inni, de semmi másra nem vagyok képes eközben, mert túlságosan is leköt a könyv.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

