The chocolate book TAG

Így a hét elejére hoztam nektek egy kis lazítósabb, könyves TAG-et. A ti válaszaitokat is nagy örömmel olvasom, ha megírjátok nekem. 🙂

Tejcsokoládé, avagy egy népszerű könyv amit nagyon el akarsz olvasni.

Számomra ez egyértelműen Cassandra Clare – Lady midnight. Nagy árnyvadászként bent tumblr_nryeglo2uh1u7b31go1_1280vagyok, egy erről szóló csoportban, ahová rengetegen teszik ki a Lady midnight-os képeket/véleményeket és már engem is nagyon érdekel, de szép sorjában. Először a Végzet ereklyéi. 🙂

Étcsokoládé, avagy egy sötét témájú könyv

Ezen viszonylag sokat gondolkoztam, mert mindig is szerettem az ilyesmi könyveket, de olyan igazán, nagyon sötét könyvet nem olvastam még, de ha mégis kéne egyet mondanom, akkor a Tűz és jég dala lenne az első számú választásom. Rengeteg rémisztő, morbid és durva dolgot találhatunk a könyvben, de mégis van egy furcsa, kellemes hatása a könyvnek, ami megragadja az olvasót.
Ti ezzel kapcsolatban milyen könyvet ajánlanátok?

Fehér csokoládé, avagy egy vidám könyv

82cc30eeec43520bca136c854511bb30Ami elsőnek eszembe jutott, az a Jenny Han – A nyár amikor megszépültem c. könyv volt. Nyár, tengerpart, barátok, család, szerelem, minden megtalálható ebben a könyvben ami csak kell a boldogsághoz. Bár ugye ez a regény se csak a jó napokról szólt, hiszen mindig kell valami csattanó a történetbe, mégis olyan vidámnak tűnik az egész így visszagondolva.

Csokoládé, amelynek karamella van a közepén, avagy a könyv ami ellágyított

Nem igazán rémlik az, hogy melyik könyv váltotta ki belőlem ezt a reakciót, de amin mindenképpen egy hasonló élményt váltott ki belőlem olvasás közben az  a Jennifer Niven – Veled minden hely ragyogó c. könyv volt. Az a könyv egy érzelem bomba volt számomra. Igazi karamellás csoki.

Snickers, avagy egy könyv amiért megőrülsz

Luxen sorozat. Nem kell nagy magyarázatokat fűzni hozzá, aki olvasta a könyvet, tudja book-chocolate-milk-tumblr-favim-com-4594455milyen Daemon. Mindenkit megőrjít. ❤
Kritika: Obszidián:  https://konyvespolcsite.wordpress.com/2016/12/28/obszidian/
Ónix: https://konyvespolcsite.wordpress.com/2016/12/30/onix/

Ostya mentes Kit Kat, avagy egy könyv, ami meglepett

(Így gyorsan az előző könyv sorozathoz visszamenőleg Kit KAT… 😀 – Luxen sorozat )
Na tehát a könyv amelyik a legnagyobb meglepetést okozta számomra az a Holdbéli krónikák első kötete vagyis a Cinder volt. Az egyik barátnőm nyomta a kezembe, hogy olvassam el és személy szerint eleinte nem tetszett az, hogy ilyen kiborg, meg ilyesmi dogok vannak benne (még nem voltam ekkora fantasy fan, mint most 😀 ), de mégis elolvastam. A történet hatalmas meglepetést okozott számomra, mára az egyik legkedvesebb könyvem, és nagyon sajnálom azt, hogy a folytatásait az Alexandra nem hajlandó kiadni, emiatt kénytelen leszek angolul megküzdeni a történettel. 😦

Forró csokoládé tejszínhabbal és pillecukorral, avagy egy könyv amit bármikor szívesen újra olvasol

tumblr_n6s13hklg51rubkkao1_500Ahogy megéreztem ezeket az ízeket a számban Jenny Han – A fiúknak, akiket valaha szerettem c. könyve jelent meg előttem. Most hirtelen nagy kedvet kaptam pár könyvnek az újra olvasásához, ez az egyik kiválasztott.

Bonbon, avagy egy sorozat, aminek olyan tulajdonságai vannak, amiket sokféle olvasó szerethet

Kiera Cass – Párválasztó, a tökéletes válasz erre. Magával ragadó történet, amit bár sokan lányos, hisztizős könyvnek gondolnak (erről többet tudsz olvasni a könyvajánlóban amit írtam), személy szerint nekem az egyik kedvencem, és szerintem a legtöbb olvasó ugyan ezen a véleményen van.
Kritika: https://konyvespolcsite.wordpress.com/2016/12/25/parvalaszto/

Tejbevonó masszás, avagy egy könyv, ami édesnek tűnik, aztán mégis a kukában landol

Szögezzük le már az elején, hogy SOHA nem dobunk ki könyvet.
Számomra ez a történet a Tammara Webber – Where you are c. könyv volt ennek a 141fa16c6108f2e13f176bc2e2a2d2edtökéletes megfelelője. Talán lehet, az volt a baj a történettel, hogy a második részét kezdem el először (barátnőm véletlenül azt vette meg születésnapomra), de egyáltalán nem tetszett. Az egész egy amerikai klisé sztori volt szerintem. De legnagyobb meglepetésemre, a könyvmolyképző legutóbbi akcióján (kapsz egy plusz könyvet a rendelésed mellé) a sorozat első részét kaptam meg. Mi ez ha nem égi jel? Hát úgy látszik kell még egy esélyt adnom ennek a történetnek.

Kinder pingvin, avagy egy könyv, aminek az olvasása után még a történet világában érzed magad

Szerintem ide minden jó könyv beírható, ugyanis én egy könyv olvasása után rengeteget 1381798233401916kalandozok tovább még a történetben, de a könyv -könyvsorozat- ami a mai napig fogul tart az nem más, mint Cassandra Clare – Pokoli szerkezetek. Nincsenek szavak mennyire nagy hatást keltett bennem az a könyv sorozat. Nem tudom mi ,de valami nagyon rabul ejtett engem abban a történetben… ❤

The chocolate book TAG” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

