World After

Tartalom:

  • Fülszöveg
  • Spoileres könyvajánló
  • Borító vélemény
  • Folytatás
  • Megveheted
  • Befejezés

Fülszöveg: 

Susan Ee – World after – Angelfall folytatás 

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Az angyalok dúlásának túlélői igyekeznek összefogni mindazt, ami megmaradt a régi 935bfd7caa948461aabc5bd49722eb5cvilágból.

Mikor egy csapatnyi ember szörnyetegnek véli és foglyul ejti Paige-et, Penryn húgát, a dolog elfajul és vérfürdőbe torkollik. Paige eltűnik. Az emberek halálra rémülnek. Anya szíve majd megszakad.
Penryn keresztülautózik San Franciscón, a testvérét keresve. De miért olyan üresek az utcák? Hová tűntek az emberek? Kutatás közben belebotlik az angyalok titkos tervébe, kezdi megérteni, hogy mi mozgatja őket, és teljes szörnyűségükben felsejlenek előtte rettenetes szándékaik.
Rafi eközben a szárnyait igyekszik visszaszerezni. Azok nélkül nem térhet vissza az angyalok közé, nem foglalhatja el az őt megillető helyet az élükön. Ha választania kell, hogy visszaszerzi a szárnyait vagy megmenti Penryn életét, vajon hogyan fog dönteni?

Penryn és Rafi ismét együtt. Tudd meg, mi táplálja izzó érzelmeiket!

Spoileres könyvajánló

Mivel imádtam az előző kötetét a könyvnek, nem volt kérdés, hogy a folytatást is tumblr_n0ylfbqsrb1st7bmho1_500elolvasom. Nagy elvárásokkal indultam neki a kötetnek, de legnagyobb sajnálatomra nem azt kaptam, amit reméltem.
Nagy általánosságban a többrészes köteteknél a folytatás jobb szokott lenni, mint a bevezető kötet, ez alól az Angelfall nagy kivétel volt, hiszen a történet kezdete, tele volt izgalommal és letehetetlen volt. (Kritika ITT olvasható) Viszont a történet folytatása egyszerűen nem hozta a várt élményt és izgalmat.

Szerintem ez a rész főként a felfedezésről szólt, még jobban bele vitt minket az író által 05b21da991ec9752463e56c7231affbemegalkotott világba és az angyalok terveibe. Megfigyelhettük azt, hogy hogyan boldogul egymagában Penryn egyedül, rengeteg teherrel a vállán. Kicsit hiányoltam azt az egységes összetartást az emberek között, amit az első kötetben tapasztalhattunk meg, és a legmeglepőbb dolgok miatt széledt szét a “csapat”, mégpedig a kiközösítés miatt. Nem tudták elfogadni azt, hogy Penryn és a családja, más,mint a többi ember. Jó, igaz az indokokat is teljes mértékben meglehetett érteni, de azért mégis, az egység a legnagyobb erő, és ha ez nincs, akkor nem menekülhetnek meg.
Talán az egész ott kezdődött az, hogy a könyv elkezdett unalmassá 7dcc9ef79baa25f9efe0081a5ce8c6cfválni (rengetegszer leraktam, amit nagyon sajnáltam), hogy Penryn és Rafi a könyv fele után találkozta csak, és rengetegszer volt azaz érzésem, hogy az író folyamatosan húzza az időt ezzel a “nagy” pillanattal. Nekem a történetben kulcsfontosságú volt Rafi, és az, hogy egyszerűen eltűnt a történet elejéről, és csak a végén gyorsan “befutott” a történetbe, nagyon nagy hiányt okozott. Jó, igen, menthetetlenül nagy Rafi rajongó vagyok. 🙂

Ebben a kötetben nem volt nagyon olyan dolog amire azt mondhatnám, hogy “Igen, ez az a pillanat amire vártam!” Bár voltak részek, amin rengeteget nevettem (Tündérmackó- ennél a résznél sírtam a nevetéstől), többet vártam a történettől. Hiányoltam a nagy 0e00ed11bf61c53d0eee264ddba80538akciókat, de az egész történet inkább olyan nagyon “szenvedős” volt. Egyik helyzetből a másikba kúsztunk át. Lehet, hogy most páran teljesen idiótának néznek, hogy “Neked komolyan, mi nem volt ebben akció?” és igen lehet, hogy valakinek valamelyik szabadulás (pl.: a hajós jelenet) izgalmas volt, de számomra ezek eléggé elenyészőek voltak az előző kötethez képest. De lehet, hogy csak az volta a probléma, hogy túl nagy elvárásokkal indultam neki a kötetnek, mindenesetre ez, hogy enyhén csalódtam ebben a kötetben nem állított meg attól, hogy a folytatást a kezembe tudhassam, úgyhogy hamarosan újra belevetem magamat a történet rejtelmeibe, és talán ezúttal, hogy Rafi és Penryn újra együtt vágnak neki az útnak meghozza azt a hatást, amit hiányoltam.

Borító vélemény:

935bfd7caa948461aabc5bd49722eb5c
Egyszerű, de mégis tökéletes. Benne rejlik az ördög és a angyal egyaránt, ami szerintem, ha nem a legjobban, akkor is fantasztikusan jellemzi a történetet, emellett remekül kapcsolódik a történet első és utolsó borítójához. Mellesleg még a kék talán valamilyen szinten kapcsolható ahhoz, hogy rengeteg tengerhez kapcsolódó jelenet volt.

Folytatás: 

Susan Ee – End of days

A trilógia csattanós befejező kötete további titkokat tár fel a főszereplők, szeretteik és 7404_b1angyali ellenfeleik életéről.” – Common Sense Media

Penryn és Rafi menekülnek, miután az angyaloktól sikerül megszökniük. Kétségbeesetten keresnek egy orvost, aki helyre tudná hozni azokat a változtatásokat, amiket az angyalok végeztek Rafin és Penryn húgán. Kutatás közben felbukkan valami Rafi múltjából, és olyan sötét erőket szabadít el, melyek mindkettejükre nézve végzetesek lehetnek.

Az angyalok által az emberekre szabadított apokaliptikus rémálomban mindkét oldal a totális háború felé sodródik. Valószínűtlen szövetségek köttetnek, a haditervek folyton módosulnak.

De ki fog győzedelmeskedni?

A Föld feletti uralomért folyó harcban Rafinak és Penrynnek döntenie kell, melyik oldalra álljanak, kit válasszanak: a saját fajtájukat vagy egymást?

Gonosz angyalok és egy talpraesett hősnő, aki nem nyavalyog. Üdítő változatosság. Vesd bele magad!

Megveheted itt:

Angelfall: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/susan-ee-angelfall-angyalok-bukasa-6322

World after: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/susan-ee-tulelok-angelfall-2-6801

End of days: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/susan-ee-end-of-days-a-veg-napjai-angelfall-3-7404

Befejezés:

„Függőséget okoz. Súlyos és gyógyíthatatlan függőséget.” – Glamour UK

0531e60b75d6cd5bee0e78dcd5d518e0

„Az Angelfall lenyűgöző meséjétől szabályosan leesett az állunk. Hevesen dobogó szívvel és remegő ujjakkal fogjuk lapozni a folytatást is, melyben talpraesett hősnőnk, Penryn az Ellenállás tagjai közt találja magát… Az egész kegyetlenül zseniális.” – Star Magazine

3

 

World After” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Újra elolvasta, ezt és az előző részről írt ajánlód, most, hogy már én is olvastam és tudom miről van szó. És teljesen egyetértek veled! Bár nekem annnyira az előző rész sem tetszett, ez helyenként kimondottan unalmas volt és hiányzott Rafi.
    Egyébként nekem a kedvenc szereplőm Tündérmackó 😀
    A következő résznek minden spoiler ismeretében még kevesebb lelkesedéssel kezdek neki.
    Nagyon jó ajánlók lettek, át tudtad adni, amiről a könyvben szó volt.

    Kedvelik 1 személy

    1. Köszönöm! ❤️ Nálam az Angelfall nagy kedvenc, de a folytatásai egyáltalán nem olyan jók, főleg a második rész. 😦 Tündérmackót mindenki imádja, mondjuk nálam akkor is Rafi a nagy kedvenc. ❤️ Azért szerintem ne hagyd abba, el kell olvasni az utolsó részt is!

      Kedvelik 1 személy

Vélemény, hozzászólás?

