Színező könyvek

Biztosan hallottatok ti, hogy mostanában rengeteg könyvről készült színező, a mai posztban ezeket mutatnám meg.
Sajnos Magyarországon nem kapható az összes, de Amazonról tudtommal megrendelhetőek, linkeket az adott színezőnél találhattok.
Ha szeretnétek látni azt, hogy én mit alkottam, érdemes bekövetni instagramon, a nevem @oripetraa  
Goodreadsen IDE KATTINTVA találhattok egy kis összefoglalót a színezőkről.

The Throne of Glass Coloring Book:

Bár a történetet én még nem olvastam, viszont a legtöbb ember nagy kedvence, úgyhogy én sem hagyhattam ki. color-book-us-cover

Goodreads-on találhattok a színezőről képeket, és véleményeket IDE KATTINTVA megnézhetitek.

Amazonról IDE KATTINTVA rendelhettek

 

 

The Lunar Chronicles Coloring Book:

Na ennél a színezőnél vagyok úgy, hogy OMFG. Elmondhatatlanul imádtam a könyv történetét és talán ennél a kötetnél kezdődött el az én nagy fantasy imádatom (bár az Alexandrának köszönhetően csak az első két részét olvashattam el). 9781250123602_FC.jpg

Goodreads-on találhattok a színezőről képeket, és véleményeket IDE KATTINTVA megnézhetitek.

Amazonról IDE KATTINTVA rendelhetek.

 

 

The Selection Coloring Book:

Eddig az én készletemben csak ez a színező található meg, amit egyszerűen imádok. Oda meg vissza vagyok és remekül felidézi bennem azokat a pillanatokat amiket olvasás közben éreztem. Annyira örülök annak, hogy a kezembe tudhatom!

166084.jpgGoodreads-on találhattok a színezőről képeket, és véleményeket IDE KATTINTVA megnézhetitek.

Amazonról IDE KATTINTVA rendelhettek.

 

 

 

Red Queen: The Official Coloring Book:

Ezt a kötetet nem igazán ismerem, de gondoltam biztos vannak akiknek ez a személyes kedvencük, úgyhogy egy “miért ne” alapon ezt is beletettem. 171218.jpg

Goodreads-on találhattok a színezőről képeket, és véleményeket IDE KATTINTVA megnézhetitek.

Amazonról IDE KATTINTVA rendelhettek.

 

A Court of Thorns and Roses Coloring Book:

Erről a színezőről, még csak annyit lehet tudni, hogy mindenképpen lesz, ki várja? 🙂

Goodreadsen IDE KATTINTVA tekinthetőek meg majd folyamatosan érkező információk, borító, kiadás, stb. 🙂

Harry Potter Coloring Book:

A Harry Potter kötetek kedvelőinek nagy szerencséjük van, hiszen a könyveknek több színezője van.81uHJU1iy9L.jpg

Harry Potter Coloring Book:

Goodreads-on találhattok a színezőről képeket, és véleményeket IDE KATTINTVA megnézhetitek.

Ez a színező hazánkban is kapható, IDE KATTINTVA rendelhettek.

harry-potter-creatures-coloring-book.jpg

Harry Potter: The Official Coloring Book #2 Creatures:

Goodreads-on találhattok a színezőről képeket, és véleményeket IDE KATTINTVA megnézhetitek.

Amazonról IDE KATTINTVA rendelhettek.

61SrW8JKAFL._SX258_BO1,204,203,200_.jpg

 

Harry Potter Colouring Book #3 Magical Places & Characters:

Goodreads-on találhattok a színezőről képeket, és véleményeket IDE KATTINTVA megnézhetitek.

Amazonról IDE KATTINTVA rendelhettek.

51I7r0v5NoL.jpg

 

Harry Potter Colouring Book #4 Artifacts:

Goodreads-on találhattok a színezőről képeket, és véleményeket IDE KATTINTVA megnézhetitek.

Amazonról IDE KATTINTVA rendelhettek.

3612273_5.jpg

 

Legendás állatok és megfigyelésük 

Ezt a színezőt hazánkban is lehet kapni IDE KATTINTVA megrendelheted.

The Chronicles of Narnia Official Coloring Book:

Narnia rajongók figyelem! y648.png

Goodreads-on találhattok a színezőről képeket, és véleményeket IDE KATTINTVA megnézhetitek.

Amazonról IDE KATTINTVA rendelhettek.

 

 

The World of the Hunger Games: The Official Coloring Book:

Éhezők viadala színező könyv?!? Igen, már ez is van! hunger-games-0001

Goodreads-on találhattok a színezőről képeket, és véleményeket IDE KATTINTVA megnézhetitek.

Amazonról IDE KATTINTVA rendelhettek.

 

 

Percy Jackson and the Olympians The Percy Jackson Coloring Book (Percy Jackson & the Olympians):

Bár ezeket a könyveket se, olvastam még (tudom, nagy hiba), de ez a borító még engem is megnyert! PJ-COLORING-BOOK-cover-FINAL-299x416.jpg

Goodreads-on találhattok a színezőről képeket, és véleményeket IDE KATTINTVA megnézhetitek.

Amazonról IDE KATTINTVA rendelhettek.

 

The Official Eragon Coloring Book:

Ezt a kötetet is azokhoz kell sorolnom amiket még nem olvastam, de szintén a rajongóinak érdemes betennem ide. eragon-coloring-book-cover-791x1024.jpg

Goodreads-on találhattok a színezőről képeket, és véleményeket IDE KATTINTVA megnézhetitek.

Amazonról IDE KATTINTVA rendelhettek.

 

 

Egyéb színezők:

Azoknak aki valamilyen okból esetleg nem könyves színezőt szeretnének, rengeteg felnőtt színező található már Magyarországon is! virag_szinezo.PNG

IDE KATTINTVA rendelhettek.

 

 

 

Vélemény, hozzászólás?

