Könyves TAG

tumblr_static_c9ayp59n0eg4s88owcwg4gowwE-book vagy fizikai példány?

Mindenképpen a fizikai példány. Zavar, ha egy könyvet nem foghatok meg rendesen és rakhatom ki a polcomra… Igen, ezek fontos tények számomra. 😀

Puha táblás vagy kemény táblás?

A keményebbet jobban szeretem, de mivel az drágább és a pénztárcám nem szereti a drága dolgokat, a puha táblásak vannak túlnyomó részt a polcomon.

Online vagy könyvesboltban vásárlás? 0e2ede20901c200ccdccd521245e8155

Mindegyiknél vannak kontra és pro érvek, hiszen online bármilyen könyvet vehetsz, ami esetleg a könyvesboltban nincs készleten, viszont a boltba, pedig kiválaszthatod a tökéletes példányt, amin semmi gyűrődés vagy ehhez hasonló dolog nincs. Emiatt én inkább a könyvesbolt mellett állok, hiszen az végül is fantasztikus program lehet egy magadban vagy barátokkal.

Hősök vagy rossz fiúk?

Az adott történettől maximálisan függ, úgyhogy erre nem lehet választ adni. 🙂

giphy-1Egy könyv, amit mindenkivel elolvastatnál?

Szerintem senkire sem szabad rátuszkolni az olvasást, (emiatt se jók az iskolában lévő kötelezőolvasmányok) viszont a Pokoli szerkezeteket, mindenképp ajánlom akárkinek. ❤

Ajánlj egy alul értékelt könyvet.

Mindenképpen a Holdbéli krónikákat mondanám, ami szerintem egy fantasztikusan jó történet, de sajnos kevesen ismerik. 😦 art-art-book-black-books-favim-com-3157320

Az utolsó könyv, amit befejeztél?

Leiner Laurától a Valaholt, hamarosan kritika is érkezik róla. 😉

Legfurcsább dolog, amit valaha könyvjelzőnek használtál?

Létezik olyan, hogy nem volt? 😀 Mindig van nálam könyvjelző, egyébként a jelenlegi kedvencem az egy Daemon Black-es… ❤

Használt könyvek: igen vagy nem?

Nem. Egyszerűen nem.

tumblr_nxv40ila201sho26po1_1280Top 3 kedvenc műfaj?

Még nem igazán ismerek sok műfajt, de az első mindenképp a fantasy, a második a thriller és az utolsó a romantikus.

Kölcsönzés vagy vásárlás?

Vásárlás, szeretem azt amikor egy könyv ott van a polcomon.

Karakterek vagy cselekmény?

Szeretem a pörgős cselekményeket, amikor folyamatosan van valami extra, de szerintem, ab4b32d09f30627386936dc709007c22ha a szereplők olyan semmilyenek, az egész történet kárba vész, úgyhogy szerintem mindkettő egyaránt fontos, egyik nélkül nincs a másik.

Hosszú vagy rövid könyvek?

Történet függő, mindkettőt nagyon szeretem, de talán a rövidebbeket jobban kedvelem… Még. 😀

Nevezd meg az első három könyvet, ami eszedbe jut.

Black Ice, A koronahercegnő, Time between us. Három eléggé különböző történet.

tumblr_static_adjidh5a6rcwwkko0k088ck8c Könyvek, amik megsirattak vagy megnevettetek?

 Mindkettőhöz egyet választottam. Megsiratott: Mielőtt megismertelek Megnevettet: Valahol

Hangos könyv: igen vagy nem?

Szerintem jöhet. Én jelenleg a Trónok harcát hallgatom hangoskönyvben angolul.

Ítélsz borító alapján?

Természetesen nem. Például a Luxen-sorozat borítók se tetszenek, de mégis IMÁDOM a történetet. Persze, azért ha szép a borító, akkor az ember inkább megveszi.

Könyvből film, vagy könyvből sorozat? 

Inkább sorozat, hiszen akkor jobban ki lehet fejteni a történetet, viszont mindkét tumblr_static_d8tuwdhyhlw04ooo4so4kssck.jpgvariációból láthattunk jót és rosszat is. Például sorozatból ki ne imádná a Trónok harcát, viszont nagyon elrontották az Árnyvadász sorozatot. Filmből pedig nagyon tetszett a Mielőtt megismertelek, viszont itt se tetszett a Csontváros.

Egy film vagy sorozat, ami jobb, mint a könyv.

Nehéz kérdés, viszont szerintem jobb filmet csináltak az Útvesztőből és jobb sorozatot a Vámpírnaplókból.

Sorozatok vagy egykötetesek? 

Így a végére, még egy történet függő… 🙂

 

 

Vélemény, hozzászólás?

