Valahol

Tartalom:

  • Fülszöveg
  • Spoileres könyvajánló
  • Borító vélemény
  • Folytatás
  • Megveheted
  • Befejezés

Fülszöveg:

Leiner Laura – Valahol – Bexi 5.

Márk vagy Tomi?valahol
Bexi sokáig azt gondolta, hogy ez a kérdés nem létezik: Márkkal való kapcsolata már a múlté. A legutolsó szakításuk óta eltelt időben Bexi élete végre nyugvópontra jutott, és ebben fontos szerepe volt Tominak is az Üres Utcák együttesből. A nyári turné azonban felforgatott mindent a zenészek életében.
Fesztiválok, koncertek, fülledt turnébusz, őrült bulik Aszádékkal, zsarolás… Valahol a Balaton-parton.

Spoileres könyvajánló:

Rengeteg ideje halogattam ennek a kötetnek az elolvasását, viszont most így x hónappal a megjelenések után, neki kezdtem én is.

leinerlaura1
@leinerlaurafanpage

Nagyon döcögősen kezdődött el a kapcsolatom ezzel a kötettel, ugyanis úgy éreztem, hogy én kinőttem ebből, ezek a könyvek már nem tudnak nekem akkora élményt nyújtani, mint anno. Na és így a történet elolvasása után legszívesebben és visszamennék az időben és akkora pofont lekevernék magamnak, mint még soha.
Nagyon pozitívat csalódtam a kötetben, és vissza lendített egy olyan világba, ami már rég hiányzott az életemből. A Leiner Laura könyveket soha, semmilyen korosztály nem mondhatja az, hogy kinőtte, mert egyszerűen képtelenség, túl jók ahhoz és rettentő nagy kár kihagyni azt az élményt, amit képes adni az embernek. Na, de térjünk át a történetre.

Talán az egyetlen dolog, ami végig nem tetszett a sztoriban, azaz volt, hogy már túl 14448434_1207296795958896_7848774453918957568_nfeszítettük a húrokat. Folyamatosan rángatva van Márk és Beka, nem lehet egyszerűen hagyni csak úgy, hogy legyenek együtt, hanem mindig kell bele valami ok (Baloghot én fogom személyesen megfojtani), ami miatt ez nem lehet. Viszont ez folyamatosan megadta az alap problémákat és hatalmasakatlarge-1lendítettek ezek az akadályok a könyvön. Mert legalább nem, azaz unalmas sablon történet, hogy volt egy lány és egy fiú, akik járni kezdtek és vége van a történetnek, hanem folyamatosan nehézségek és megpróbálkoztatások előtt állnak a szereplők, amiket elképzelhetetlenül jól oldanak meg, vagy éppen elképzelhetetlenül jól rontanak el.

leinerlaura
@leinerlaurafanpage

Imádtam azt az időt, ami alatt a könyvet olvastam, mindig jobb kedvre derített és megnevetett, amire nem minden történet képes, na jó, nem egyszerűen nevetem, hanem szakadtam a nevetéstől. Nagyon tetszett, hogy Beka végül visszamegy a könnyű zenei iparba, és végre újra önmagára talált.
És, ha már az ezt imádom, azt imádom, résznél tartunk, akkor érkezhet Nagy Márk. Eszméletlenül szeretem (na jó, hogyan lehet ezt még fokozni??) azt, a srácot. Az, hogy egy másik oldaláról is megismerhettük csak még jobbá tette és egyszerűen, azaz odaadás, amit Bekiért mutatott… Felül múlhatatlan, ez az ember. Kell nekem, most és mindörökké. 😀

leinerlaura3
@leinerlaurafanpage

Alig várom azt, hogy megtudjam, Bexi-t felvették-e vagy éppen azt, hogy ki fog végre behúzni egyet Baloghnak… Minden esetre a történet tele volt váratlan fordulatokkal és a végkifejlet teljesen más lett, mint amire mindenki számított, persze csakis jó értelemben. És igazán hozta azt a nyári, fesztivál hangulatot, még így télen is.

leinerlaura5
@leinerlaurafanpage

Úgyhogy mindenképpen ajánlom mindenkinek, ugyanis a könyv, bemutatta számunkra azt, hogy akár milyen pozícióban éled az életed, sohasem lesz minden tökéletes, de mégis, ha vannak barátaid és családod, az képes mindent helyre hozni az életedben. Imádom Körte csapatát, az összes hülyeségükkel és baromságukkal együtt, és a legjobb az egészben, hogy Leiner Laura által mi is részesei lehetünk mindenek. #szeretjükazírónönket

 

Borító vélemény:

valahol

Nem igazán az én ízlésem ez a rózsaszín, viszont így az ötödik kötetre már megszoktam, és nagyon tetszik benne az, hogy mindegyik borító valami csavarral kapcsolódik a többihez. 🙂

Folytatás:

Mivel ennek a kötetnek még nem lehet tudni semmit a folytatásáról (kivéve persze azt, ami a könyv hátuljában le van írva), emiatt az előző részeket teszem be nektek ide és Leiner Laura honlapját, ahol folyamatosan érkeznek az új információk a tavasszal megjelenő kötetről.

Honlap: http://leinerlaura.hu/bexi.jpg

Leiner Laura – Nélküled – Bexi 4.

Bexi és Nagy Márk története sosem volt egyszerű. Az, hogy Márk leütötte Beki exét egy tévéműsor kellős közepén, nem sokat segített a kapcsolatukon, sőt. Vajon lehet újra Berk, esetleg Márxi, vagy a Fogd be Aszád tagjai újabb vicces párneveken törhetik a fejüket? És hogyan fog hatni mindez Körte, Evelin és Aszádék, Anti és a trágár csellista jól összeszokott csapatára? Van helye köztük újabb embereknek is, vagy végleg széthull a társaságuk?

Megveheted itt:

 

Nélküled: https://www.libri.hu/konyv/leiner_laura.nelkuled-4.html

Valahol: https://www.libri.hu/konyv/leiner_laura.valahol-1.html

Befejezés:

A képeket nagyon köszönöm a @leinerlaurafanpage instagram felhasználónak, gyönyörűek! ❤

“31 680 percet töltöttem Leiner Laura könyveinek olvasásával. Minden egyes percét élveztem. Köszönöm, Laura!” – Kiss Anikó

leinerlaura2
@leinerlaurafanpage
Vélemény, hozzászólás?

