Könyves TAG

11200-stack-of-booksFantasy vagy való világ?

Én egyértelműen a fantasy megszállotta vagyok. Imádom, hogy a kitalált világokban az író szabad kezet kap és akármit megalkothat, míg a való világ ad egy bizonyos keretet mindennek.

Harry Potter vagy Twilight? 

Olvastam mindkettőt, de egyértelműen, kétségek nélkül a Harry Potter-t választom. Szerintem ezt minden nagy HP fan érteni fogja.

cff5a32e2bba9dbbc99c734fc4a82d5dKindle, Ipad vagy más?

Könyv. Csakis könyv.

Mondja el egyszerre vagy teljes trilógia? 

Történet függő. Szeretem, azt is ha egy történet egyrészes és nem feszegetik a határokat, de egyértelműen vannak olyan többrészes kötetek, amik csak így lettek igazán teljesek és jók. Például nagyon nem örülnék, ha a Pokoli szerkezetek mindössze egy részesek lennének, de a Black Ice folytatása szerintem teljesen értelmetlen lenne.

Hosszú szörny vagy rövid cuki?72a8f1f0d4e1bcb6fafcb21115421860

Ismételten a történettől és a hangulatomtól függően választok. Ha éppen csak egy könnyed történetet akarok olvasni, mindenképpen a rövid cuki, de ott van az is, hogy gyakran szeretek elveszni egy vastag könyv sorai között, de a jelen pillanatban egy rövid cuki történet jöhetne.

Rózsaszín szemüveg vagy full akció?

Full akció, szeretem, ha egy történetben pörögnek az események és az olvasó semelyik pillanatban nem unatkozik. De persze néha a rózsaszín szemüveg is jöhet.

Összegömbölyödni a szobában vagy kiülni a napra?

18e6024b59488fbfd7fbbb35ac0db206Szoba, mindenképpen. Nekem külön ki van alakítva bent egy kis olvasós kuckóm és ott imádok olvasni, ezt a helységet még a napsütötte kertre se cserélném.Mivel még egyáltalán nem kávézok, viszont nagy kakaós vagyok ezért mindenképpen a forró csoki, de azért számomra az igazi olvasós ital az a tea.

Értékelést olvasol vagy magad döntesz?

Egyértelműen magam döntök. Mindig van egy megalkotott véleményem, amit nehéz megingatni.

Inkább olvasol férfi vagy női íróktól?

Számomra ez teljesen felesleges kérdés, mert sosem az író neme miatt döntök egy könyv elolvasásáról, de így felnézve a könyvespolcomra, több női írótól való könyvem van.

Inkább lennél könyvtáros vagy könyvesboltban dolgozó?

Könyvesboltban dolgozó mindenképpen, de lehet, hogy a munkahelyemen mindenki agyára mennék, hiszen folyamatosan pakolgatnék. 😀

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

