Origin

Tartalom:

  • Fülszöveg
  • Spoileres könyvajánló
  • Borító vélemény
  • Folytatás
  • Megveheted
  • Befejezés

Fülszöveg

J.L. Armentrout – Origin – Luxen 4.

Felperzseli a világot, hogy megmentse a szerelmét…
Daemon bármit megtenne, hogy visszakapja Katyt.6765_b1
Sikeresen behatoltak Mount Weatherbe, ám az akciónak katasztrofális vége lett. Katy elszakadt tőlük. Elvették. Daemon számára most minden arról szól, hogyan lehetne megtalálni.
Söpörje el, aki az útjába áll? Nem kérdés.
Perzselje fel az egész világot, hogy megmentse Katyt? Boldogan.
Tárja fel az emberiség előtt, hogy idegenek élnek közöttük? Örömmel.
Katy számára csak a túlélés marad.
Ellenségektől körülvéve az egyetlen, amit tehet, ha alkalmazkodik a helyzetéhez. Még a Daedalusban sem mindenki őrült… de a csoport céljai rémisztőek, és amit elárulnak, az felzaklatja Katyt. Kik az igazi rosszak? A Daedalus? Az emberiség? Vagy a luxenek?
Ők ketten együtt bármivel szembenéznek.
A legveszedelmesebb ellenség azonban mindig is jelen volt. Amikor kiderül az igazság, és a hazugságok fala összeomlik, melyik oldalra kerül majd Daemon és Katy?
Együtt maradnak egyáltalán?

Spoileres vélemény

Könyv előzetes: https://www.youtube.com/watch?v=yLe025fiO_k

tumblr_nzbf63nXhM1uh3ar1o1_r1_500.pngBátran kijelentem, hogy az eddig olvasott Luxen könyvek közül ez volt a kedvencem.
Az írónő folyamatosan hozta be az újabb és újabb információkat a történetbe és egyszerűen olyan izgalmas volt, hogy azt nem lehet leírni. Imádtam, imádtam és imádtam. Imádtam, hogy végre Katy és Daemon kapcsolata igazi lett. Megkaptuk azokat a heves érzelmeket, amit vártunk. Megismerkedhettünk azzal, ami igazán a két főszereplőnk között van. Folyamatosan az járt az eszemben, hogy bárcsak én is részese lehetnék valami ilyen erős érzelmi kapcsolatnak. És végre az író is visszalépett a pűdségtől és extrémebb 2da3ef1ebe3c5e2cbcbc5948ac46da2fbetekintést is nyerhettünk az intimebb részekbe is. Konkrét érzelmi kavalkád volt ez a történet, de én éppen ezt szerettem benne. Teljességgel letehetetlen volt a könyv, mert amikor elhatározod, hogy egy fejezet után lerakod a könyvet, biztos, hogy éppen akkor fog az írónő valami nagyot alkotni, valami igazi robbanást hozni a történetbe és én ezt imádtam. Jézusom, annyiszor ismételgetem magam, hogy az már fáj, de higgyétek el nekem, egyszerűen ezt képtelenség szóismétlések nélkül bc11990a43bdb05f02face541a5ea6a6megírni ezt az egészet, mert egyszerűen rajongok ezért a történetért.

De nézzük is a történetet pontról pontra.
Minden ugyebár ott kezdődött, hogy Katy a Deadalus fogságába esett és ez már magával hozta azt a hatalmas lendületet, félelmet és kérdés kavalkádot, ami szépen lassan kialakult bennünk az előző három könyv olvasásakor. Rengeteg kérdésre kaptunk választ nagy veszedelmek kárán és elvesztettük Blaket (amit én egyébként egyáltalán nem sajnáltam). Viszont ott voltak az új fő kérdés: Mégis ki az igazi ellenség? És ugyebár ez 26f732caafbf45a42f59e2b45237f654a könyv végéig nem derült ki, a folytatás (én már elkezdtem) csak még inkább megkavar mindent. Itt is ki szeretném emelni azt a kapcsolatot, ami Katy és Daemon között van. Szerintem igazán, csak most derült fény a legkomolyabb dolgokra is, mint például Daemonnek Katy most már mindenki előtt áll és annyira örültem, hogy ez konkrét kijelentés lett a könyv során, mert rengetegszer megtörtént már az más könyvekben, hogy burkoltan célzott erre a dologra az írónő, de igazán sose mondák ki, amit én igazán mindig is hiányoltam, hiszen ezzel is válik ez a kapocs igazivá és erőssé.

Fúú, és aztán jöttek az originek. Mint már feljebb említettem, imádtam, hogy az írónő előlépett a pűd álca mögül és behozott intimebb részeket is. És szerintem az originek is valamennyire 520769fda43a33ce17adb43320e84c2c.jpgennek a következményei, hiszen egy luxen és egy hibrid gyermeke. Ezzel kapcsolatban nekem azonnal kedvenc lett Ascher. Én i-m-á-d-o-m őt. Jó, mondjuk nem annyira, mint Damont, vagy Dawsont, de azért mégis, mennyire jó karakter már? És természetesen ezzel párhuzamosan Luc is kedvenc lett. Attól a „kis” sráctól én kivagyok. 😀 Persze jó értelemben és egyszerűen annyira bírom a stílusát és a mondanivalóját. Az, hogy mindig ott volt, amikor szükségünk volt rá, szerintem leírt mindent.

És vissza térve a Deadlusra, én valamilyen szinten megkedveltem a szervezetet. Persze csak bizonyos mértékig, hiszen annyi mindent tettek szereplőinkkel és ezernyi dolgot titkoltak és titkolnak, de mégis van értelme a dolognak. Mint mindennek, ennek is vannak jó és rossz oldalai és egyelőre a rossz túlsúlyba van, de mégis a célok, az eredeti célok valamilyen szinten nemesek. És biztos vagyok abban, hogy még rengeteg érdekességet rejtenek az olvasó számára.

És persze a végső bummok. Az, hogy a luxenek felfedték 9bffc2da3db7a9cb7f5a231ce0683a4d.jpgmagukat, hatalmas csavar volt mindenki számára és természetesen ennek az előzményeiről sem feledkezhetünk el. MI A FRANC AZ, HOGY MATTHEW ELÁRULTA ŐKET?!? Én azt a részt hatalmas sokkban olvastam, el sem hittem, az egészet. De vissza térve a felfedéshez. Itt is szintén csak annyit tudok mondani, hogy azaz odaadás, amit Daemon tett Katyért… Csak imádni lehet. De emellett azok az önfeláldozások, amit Ash és Andrew tett szintén feledhetetlen és szerintem mind a szereplők, mind az olvasók örökké hálásak lesznek nekik. De mindennek a felfedésnek a következményei csak még jobban veszedelmessé tették a helyzetet. A luxenek megérkezése mindent megváltoztat. Már senki sem ugyanaz, mint aki a történet legelején volt.

8e70f7fbebfce3be4c1998b1f2a0b080.jpgMajd itt a végén visszakanyarodva a hibrid luxen kapcsolatra MEGVOLT AZ ESKÜVŐ! Amikor azt olvastam szinte mondani lehet, hogy örömömben dupla szaltókat hánytam (természetesen átvitt értelemben 😀 ). Igen és ismét ismétlés, Daemon és Katy kapcsolata, annyira FANTASZTIKUS. De természetesen ne feledjük el a másik párosunkat is. Dawson és Beth babát vár! Szerintem ez hatalmas csattanó lett a befejezésként és nagyon várom, hogy mi lesz ennek a vége.

Vég lezárásként ismét csak ismételni tudnám azt, hogy mennyire imádtam ezt a kötetet, de mégis ez volt számomra az a könyv, ami leginkább megérintett. Köszönöm J.L. Armentrout. Imádtam és jelenleg is imádom.

Borító vélemény

6765_b1

Ez a borító most már azt kell, mondjam elnyerte a tetszésemet. Természetesen Pepe továbbra sem Daemon számomra, de az a háttér, amit betettek annyira passzolt a könyvnek, annak a mondani valójához, hogy Daemon bármit képes felégetni Katyért, hogy megszerettem.

 Folytatás:

J. L. Armentrout – Opposition – Luxen 5.

Katy tudja, hogy a luxenek érkezésének éjszakáján a világ megváltozott.7038_b1.jpg
Nem hiszi, hogy Daemon örömmel fogadja a saját fajtáját, hiszen a luxenek azzal fenyegetőznek, hogy minden embert és hibridet kiirtanak a Földön. Azonban a jó és rossz közötti választóvonal elmosódott, a szerelem pedig könnyen a végzetévé – mindannyiuk végzetévé – válhat.
Daemon mindent megtesz, hogy megmentse, akit szeret – akkor is, ha ez egyenlő az árulással.
Egy valószerűtlen ellenséggel kell társulniuk, hogy esélyük legyen túlélni az inváziót. Azonban amikor már lehetetlen eldönteni, ki van mellettük és ki ellenük, a világ összeomlik körülöttük. Talán fel kell áldozniuk mindent, a legdrágább kincsüket is, hogy a barátaik és az emberiség fennmaradását biztosíthassák…
A Földön háború dúl. És akármi lesz a vége, az életben maradottak számára a jövőben minden megváltozik.

Megveheted itt:

Origin: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/jennifer-armentrout-origin-eredet-6765

Opposition: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/jennifer-armentrout-opposition-ellenallas-luxen-5-7038

Befejezés:

“Daemon és Katy igazi robbanókeveréket alkot… A könyv akciódús és izgalmas, lélegzetelállító és függőséget okoz.” – Jus Accardo, a Touch – Érintés szerzője

 

 

Reklámok

Origin” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

