Opposition

Tartalom:

  • Fülszöveg
  • Spoileres könyvajánló
  • Borító vélemény
  • Folytatás
  • Megveheted
  • Befejezés

Fülszöveg:

Katy tudja, hogy a luxenek érkezésének éjszakáján a világ megváltozott.
Nem hiszi, hogy Daemon örömmel fogadja a saját fajtáját, hiszen a luxenek azzal 7038_b1.jpgfenyegetőznek, hogy minden embert és hibridet kiirtanak a Földön. Azonban a jó és rossz közötti választóvonal elmosódott, a szerelem pedig könnyen a végzetévé – mindannyiuk végzetévé – válhat.
Daemon mindent megtesz, hogy megmentse, akit szeret – akkor is, ha ez egyenlő az árulással.
Egy valószerűtlen ellenséggel kell társulniuk, hogy esélyük legyen túlélni az inváziót. Azonban amikor már lehetetlen eldönteni, ki van mellettük és ki ellenük, a világ összeomlik körülöttük. Talán fel kell áldozniuk mindent, a legdrágább kincsüket is, hogy a barátaik és az emberiség fennmaradását biztosíthassák…
A Földön háború dúl. És akármi lesz a vége, az életben maradottak számára a jövőben minden megváltozik.

Spoileres könyvajánló

tumblr_oaduhgDS0I1s9xz5so1_500Őszintén el kell mondjam nektek, nem azonnal a könyv elolvasása után írom az ajánlót, ahogyan általában szoktam. Egyszerűen olyan sokkosan ért az, hogy vége lett és egyszerűen nincs több Luxen könyv (a tükörregényen és a kiegészítőn kívül), hogy napokig csak hebegni és habogni tudtam, nem hogy még megírni a véleményem. Rettentő gyorsan olvastam végig az utolsó könyvet és miután becsuktam valami hatalmas hiány keletkezett bennem. Bele gondolni abba, hogy most már nem olvashatok semmit Katyről és Daemonről egyszerűen hatalmas szívszorító fájdalom és egyszerűen rettenetes. Na, de térjünk rá a könyvre.

Mint már az Origin kritikámban is mondtam nekem a vége ennek a történetnek sokkal 522e4d37067e124e9e7b11e8a37cd135.jpgjobban tetszett, mint az első három könyv. Folyamatosan történtek a cselekmények és csak úgy faltam a lapokat. Konkrétan libabőrös lettem a történet olvasása közben és éreztem a szikrát, ami végig a könyvben volt sőt nem egyszer lángra is lobbant minden. Olyan érzelem dús és akció dús volt, hogy azt el nem tudom mondani.
Az első fejezeteknél csak úgy néztem, hogy mi a franc is történik hol van Dee, Daemon és Dawson, mert nagyon szeretném őket visszakapni a luxenektől, mert basszus, ők az enyémek. Pont. Senki se vegye el. 😀 És nagyon szerettem itt is azt a történetben azt, hogy nem az van, hogy teljes boldogság és visszatér mindenki egyszerre, hanem Dee ott maradt ugyebár és emiatt kapunk egy függővéget abban a pillanatban és azonnal rengeteg kérdés jön elő az embereben. Mi lesz Deeval? Mikor jön d44a6701d0093edcb9b7c73311753f8a.jpgvissza? Egyáltalán visszajön? És hát így előre ugorva egy picit szerintem az egyik legérzelmesebb pillanat volt, ahogyan a lányba visszatérnek az érzelmek. Katy egyszerűen fantasztikus volt, mint mindig és bár rengetegszer volt már ehhez hasonló dolog könyvekben/filmben számomra mégis egyszerűen imádni való volt.
Na de vissza ugorva, természetesen ahogyan mindig, Luc a lehető legjobban intézett mindent és bumm a Deadalus már a kezünkben is van. Érdekes volt látni azt, hogy ugyebár mennyire el volt ott magában az egyesületben is titkolva az, hogy mit művelnek a luxenekkel. Meglepődtem, hogy olyan magas rangú emberek nem cb99dead81baa2e8d3ed7ec6cef68948.jpgtudtak a tényről, mint az a pilóta kapitány vagy én nem tudom ki. De ami ebben a könyvben ennél is nagyobbat robbantott azok az arumok voltak, már egyáltalán abban a dologban van robbanás, hogy az arumok egyáltalán megjelennek bármi ötletként is, mint segítség.
Számomra az egyik kedvenc jelenetem volt ebben a kötetben az a rész. És bár eléggé undorító dolgot kért az arumok vezetője, mégis mennyire hatalmas volt az amit kitalált? Képes volt megnézni azt, hogy Katyék meddig mennek el… Egyszerűen imádtam. Meg persze Daemont is imádtam. Annyira nagyon szeretem azt ahogyan Katyvel bánik. Őszintén bármit megadnék az ő kapcsolatukért.

345245dec9391be98db1a8333ea7da43.jpgViszont a végső csatához egyszerűen nem tudok mit hozzá fűzni. Ahogy sorra érték szereplőinket a csapások… Katy anyukájának halála szerintem szintén nagyon megrázó volt, de mégsem esett össze főszereplőnk. Tudom, hogy nem mindig jó az, ha bosszút állsz valakin, de azért na, Katy rendesen visszavágott és egyszerűen fantasztikus volt. Viszont a luxen vs. arum hámorúhoz továbbra sem tudok reagálni, hiszen biztos az volt a jó ötlet, hogy ezernyi luxent elpusztítottak és sokkal több arum túlélő maradt? Hiszen biztosan voltak ártatlan luxenek, akik hasonló csapdába estek, mint Dee és az arumok továbbra is vadásznak majd luxenekre és ez nem mindenképpen jelent jót Daemonéknek főleg mivel sokkal töb arum túlélő maradt. Mindenesetre, ahogy olvashattuk szereplőink -és én sem- tudtunk volna hirtelen egy 7a2b7c6ed311dc36d7f97466da9c13d2.jpgilyen helyzetben jobb megoldást kitalálni.

És természetesen miután az olvasó elképzeli a happy endet jön egy csavarás. Nancy. AZT HITTEM ÉN MAGAM HALOK MEG DAEMON HELYETT, AMIKOR AZOKAT A SOROKAT OLVASTAM, HOGY ELTALÁLTA EGY GOLYÓ. Konkrétan az ájulás szélén álltam, de biztos voltam, hogy így nem érhetne véget a történet. És egyszerűen az a makacs, tuskó, imádni való luxen túlélte. Basszus. Túlélt mindent Katyért én meghalok. Lehet valaki ennél is jobb? ❤

Egyszerűen szavakat nem tudok találni erre az egész történetre. Ha rágondolok nyomban könnyes lesz a szemem, de mégis, mintha a boldogság is rám találna közben. Elképesztően köszönöm Jennifernek, hogy megalkotta, megírta ezt számunkra
olvasóknak (és persze tumblr_mlw87sV7Z01rbskrgo1_500.pngorigineknek, luxeneknek, arumoknak és Daemon fanoknak) ezt a könyvet. Nagyon hálás vagyok mindenkinek, aki csak egy cseppnyi dolgot is hozzáadott ehhez a történethez, az amit megalkottak… Elképesztő és egyszerűen nem találok szavakat.

Hey Kitten,
 Wanna cookie?
Come and get it.

Borító vélemény

7038_b1

Hát, hát… Nem az én stílusom. :/ Soha sem értettem azt, hogy miért mutatják bizonyos könyvek borítóján a karaktereket. Mert nem biztos, hogy mindenképpen úgy képzelte el a szereplőket és nálam sajnos a Luxeneknél így van. Mint már rengetegszer leírtam Daemon számomra nem Pepe, de ami végképp biztos: Sztella egyáltalán nem Katy. Mindenesetre ez az én személyes szoc. problémám, bízok benne, hogy ti nem vagytok úgy vele, mint én és imádjátok ezeket a borítókat.

Folytatás

Mint már feljebb említettem, csak kiegészítő kötetek és tükörregények vannak már csak, ezeket gondoltam berakom nektek ide.

J. L. Armentrout – Shadows – Luxen 0.5

Egy luxen, vagyis egy földre szállt idegen számára a földi lányok, nos…, érdekesek. De 7041_b1.jpgmivel a luxeneknek titokban kell tartaniuk valódi kilétüket, őrültség lenne beleszeretni az egyikbe.
Veszedelmes. Kísértő. Tilos..
Bethany nem tagadhatja le a közte és Dawson közt azonnal létrejött kapcsolatot. És bár nincs szüksége a szerelem bonyodalmaira, mégsem tud távol maradni tőle. Valahányszor összenéznek, Bethany beleszédül.
Elbűvölte. Vonzza. Szereti.
Dawson titka megváltoztatja Bethany életét… és veszélybe is sodorja a lányt. De még Dawson sem tehet kockára mindent egyetlen emberlányért. A sors azonban elkerülhetetlen… akárcsak a szerelem.

Először az Obszidiánt olvastam, és ott nem jött be Daemon és Katy kapcsolata, viszont Dawson és Bethany megmutatja, miről is szól a kamasz szerelem. Összevissza vert a szívem. – Karla, Goodreads

Nálam eddig Daemon volt az abszolút favorit, de most ikertestvére versenybe szállt vele. Persze mindkettőt imádtam, kit-kit a maga módján. Egy Daemonnál csak két Daemon lehet jobb. 😀  – Petrasek, moly.hu

J. L. Armentrout – Oblivion – Feledés 1. (Luxen Daemonnal)

Ha beleszeretek Katybe – egy emberbe –, nem csupán őt sodrom veszélybe.7275_b1.jpg
Talán mindannyiunk pusztulását okozom… de azt nem hagyhatom.
Amikor Katy Swartz a szomszédomba költözött, rögtön tudtam, hogy gond lesz. Nem is kevés.
Gondokra pedig igazán nincsen szükségem, hiszen nem innen való vagyok. A társaimmal a Luxról érkeztünk a Földre, egy sokmilliárd fényévnyire lévő bolygóról. Ráadásul egy dologban biztos vagyok: az emberekben nem lehet megbízni. Hiszen félnek tőlünk. Olyasmikre vagyunk képesek, amikről ők csak álmodnak, és pokolian gyengének tűnnek mellettünk – mert azok is.
Kat azonban olyan közel került hozzám, mint még senki más, és képtelen vagyok lemondani róla  – és arról is, hogy a képességeimmel megóvjam. Meggyengít engem, pedig én vagyok a legerősebb luxen, és az én feladatom, hogy védjem a többieket. Ez a hétköznapi lány tehát mindannyiunk végzete lehet.
Hiszen a fenyegető ellenséggel, az arumokkal
szembe kell szállnom – bármi áron.

Éld át az Obszidián történetét Daemonnal!

J. L. Armentrout –  Obsession – Függőség

Őrülten nagyképű… de meg kell veszni érte.7556_b1.jpg
Hunter könyörtelen bérgyilkos. A Védelmi Minisztérium szoros megfigyelés alatt tartja, de ez nem zavarja, hiszen az a feladata, hogy végezzen a rosszfiúkkal. Ideje nagy részében imádja a munkáját. Egészen addig, míg nem mindennapi feladatot kap: meg kell védenie egy embert az arumok egyik halhatatlan ellenségétől.
Serena Cross egy szavát sem hiszi a legjobb barátnőjének, aki azt állítja, hogy a saját szemével látta, ahogy egy befolyásos szenátor fia átváltozott valami… természetfelettivé. Ugyan ki hinne el ekkora sületlenséget? Serena azonban hamarosan szemtanúja lesz annak, hogy a barátnőjét meggyilkolja egy idegen, és ezáltal egy olyan világba csöppen, ahol egyesek ölni is képesek azért, hogy a titok titok maradjon.
Annak ellenére, hogy másfélék, Hunterben szenvedélyes vágy ébred Serena iránt, ezért az arum a maga számára is meglepő dolgot tesz: megszegi az eddigi életét irányító szabályokat, és szembeszegül a munkaadóival Serena biztonsága érdekében. A kérdés csak az, hogy vajon az idegenek és a kormányzat jelenti Serena számára a legnagyobb fenyegetést… vagy maga Hunter?
Oldódj fel a hevétől!

Megveheted itt

Opposition: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/jennifer-armentrout-opposition-ellenallas-luxen-5-7038

Shadows: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/jennifer-armentrout-shadows-arnyekok-luxen-05-7041

Oblivion: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/jennifer-armentrout-oblivion-feledes-7275

Obsession: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/jennifer-armentrout-obsession-fuggoseg-7556

Befejezés:

“A történet egyszerűen hihetetlen és fordulatos! Akárhányszor arra számítottam, hogy na ez lesz a csúcspont, a katarzis, Jen mindig tudott még nagyobbat ütni. Egyszerűen elképesztő mennyiségű akció, dráma, fordulat és érzelem van ebben a könyvben! A legtöbb esetben egy egész sorozatra nem jut ennyi, mit itt egyetlen regénybe.” – Caladril, moly.hu

38ea759714861d0e806e8cd42e89e818.jpg

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

