Shadows

Tartalom:

  • Fülszöveg
  • Spoileres könyvajánló
  • Borító vélemény
  • Folytatás
  • Megveheted
  • Befejezés

Fülszöveg:

J. L. Armentrout – Shadows – Luxen 0.5

Egy luxen, vagyis egy földre szállt idegen számára a földi lányok, nos…, érdekesek. De 7041_b1mivel a luxeneknek titokban kell tartaniuk valódi kilétüket, őrültség lenne beleszeretni az egyikbe.
Veszedelmes. Kísértő. Tilos..
Bethany nem tagadhatja le a közte és Dawson közt azonnal létrejött kapcsolatot. És bár nincs szüksége a szerelem bonyodalmaira, mégsem tud távol maradni tőle. Valahányszor összenéznek, Bethany beleszédül.
Elbűvölte. Vonzza. Szereti.
Dawson titka megváltoztatja Bethany életét… és veszélybe is sodorja a lányt. De még Dawson sem tehet kockára mindent egyetlen emberlányért. A sors azonban elkerülhetetlen… akárcsak a szerelem.

Először az Obszidiánt olvastam, és ott nem jött be Daemon és Katy kapcsolata, viszont Dawson és Bethany megmutatja, miről is szól a kamasz szerelem. Összevissza vert a szívem. -Karla, Goodreads

Spoileres könyvajánló

tumblr_static_tumblr_static_4jslphmzxyckggkogc0cg8c8o_640.jpgBár eléggé rövid lapszámból áll ez a könyv, mégis annyi mindennel bővítette a Luxen sorozatot, hogy nem néztem volna ki ebből a kötetből. Sokkos állapotban olvastam, mivel konkrétan előtte pár perccel fejeztem be az utolsó rendes Luxen kötetet, ami egy hatalmas szó volt és most is az. De el kell mondjam ezt a részt is épp úgy imádtam, mint bármelyik másik könyvet a sorozatban.

Az első dolog, amitől nagyon megszerettem ezt a könyvet az Dawson és Beth kapcsolata tumblr_mpf3bu1Al41rmuqh2o1_500.gifvolt. Őszintén szerintem magában a sorozatban nem lehetett annyira érezni azt, ami köztük volt, de ez a kis könyv megadott mindent, ami hiányzott. Dawson akár csak Daemon fantasztikus, egyszerűen tipikus könyves álom pasi és még sorolhatnám itt, hogy mennyire imádom, de úgy gondoltam ezzel mindenki tisztában lehet. Daemon és Katy kapcsolatától eltérően ez a kapcsolat maga volt a lágyság. Nem voltak nagy veszekedések az elején, hanem azonnal rátalált a két főszereplő egymásra. Már az első oldalakon érezhető volt az a harmónia és ezt imádtam. Látni a különbségeket a két ikertestvér kapcsolatai között egy igazi élmény volt, viszont mindketten hatalmas oda adással szerették a kiválasztottjukat, ez tagadhatatlan. Dawson és Beth kapcsolata azonnali összhang volt,míg Daemon és Katyé a vad egymásra találás. Mindkettőt imádtam és nem tudom közületek hányan nézték 52df70273854ae6776b204d600514dfe.jpga Vámpírnaplókat, de nekem volt egy enyhe átmeneti érzésem, hogy Daemon hasonló Damon és Dawson hasonló Stefan. Mindenesetre annyit tudok csak mondani, hogy fantasztikus.

Beth-et is annyira jó volt végre rendesen megismerni. Az, hogy láthattuk, hogy milyen a családi helyzete elképesztő és tényleg igazából megismerni, szintúgy imádom. Ahogyan próbálja felfedezni Dawsont fantasztikus és annyira szerettem azt, hogy nem ijedt meg amikor meglátta, hogy mi is igazából, sőt ahogyan reagált az annyira aranyos volt. És ha már az aranyosnál tartunk, amikor lefestette, hát őszintén szerintem a fél kezemet oda 43401f89cc08f68a08d858d3c56f004f.jpgadnám azért a festményért. Egyszerűen csak imádni való volt Beth. És így bele gondolva, remek anyja lesz a kicsi Ash-nek.

Dawson meg maga a boldogság és a kedvesség. Teljesen kifacsarta a szívemet. Imádtam ahogyan védte mindig Bethet mindenkitől és egyszerűen nem tudom jobban kifejezni magam, mint hogy azt mondjam tökéletes. Más, mint Daemon, de mégis tökéletes. Egyszerűen szavak formájában én képtelen vagyok elmondani, csak hebegni, habogni tudok. A lényeg, hogy olvassátok el a könyvet.

7688336ab286b5a6869229ef578a01b1.jpgViszont ne feledkezzünk meg a többi karakterről sem akik feltűntek. Daemontól nekem egy-kétszer elborult az agyam és ilyenkor gondoltam bele, hogy mégis mekkora változást hozott is be Katy az ő életébe és ezen ábrándozni egy olyan hatalmast élményt nyújtott… Dee szokásosan hozta az a formáját és csak imádni lehetett. És ugyebár a Thompson ikrek. Adam nagyon kedves volt és ilyenkor mindig előjön bennem az, hogy mennyire nem ismerhettük meg az ő karakterét igazából, amit nagyon sajnáltam. Ash és Andrew pedig hozta a formáját, teljesen ki voltam. Amit viszont egyáltalán nem bírtam olvasni, hogy Ash és Daemon együtt voltak. Majdnem bele haltam. Mondjuk azért amikor Dawson beszólt nekik, hogy Daemon sokkal jobbat érdemel olyan hatalmas mosoly ült ki a számra, hogy el nem tudom mondani. tumblr_static_filename_640_v2.jpg

És mindezek után kiakasztó dolog bele gondolni abba, hogy Beth és Dawson a Deadalusba jutott. Egyáltalán nem ezt érdemelték volna. Kapd be Matthew!

Tehát, aki azon gondolkozik, hogy elolvassa-e ezt a könyvet, annak maximálisan ajánlom. Kihagyhatatlan minden luxennek, originnek, arumnak és embernek. Egy Daemonnél, már csak kettő lehet jobb. ❤

Borító vélemény

7041_b1

Pepe továbbra sem Daemon, sem Dawson, de azaz arc, amivel néz a borítón ha hirtelen ránézel annyira Dawsonos, hogy mégis valamilyen szinten hordozza a könyv tulajdonságait. Úgy hogy azt kell mondjam, hogy egész jó.

Folytatás:

Kiegészítő kötetek:

J. L. Armentrout – Oblivion – Feledés 1. (Luxen Daemonnal)

Ha beleszeretek Katybe – egy emberbe –, nem csupán őt sodrom veszélybe.7275_b1.jpg
Talán mindannyiunk pusztulását okozom… de azt nem hagyhatom.
Amikor Katy Swartz a szomszédomba költözött, rögtön tudtam, hogy gond lesz. Nem is kevés.
Gondokra pedig igazán nincsen szükségem, hiszen nem innen való vagyok. A társaimmal a Luxról érkeztünk a Földre, egy sokmilliárd fényévnyire lévő bolygóról. Ráadásul egy dologban biztos vagyok: az emberekben nem lehet megbízni. Hiszen félnek tőlünk. Olyasmikre vagyunk képesek, amikről ők csak álmodnak, és pokolian gyengének tűnnek mellettünk – mert azok is.
Kat azonban olyan közel került hozzám, mint még senki más, és képtelen vagyok lemondani róla  – és arról is, hogy a képességeimmel megóvjam. Meggyengít engem, pedig én vagyok a legerősebb luxen, és az én feladatom, hogy védjem a többieket. Ez a hétköznapi lány tehát mindannyiunk végzete lehet.
Hiszen a fenyegető ellenséggel, az arumokkal
szembe kell szállnom – bármi áron.

Éld át az Obszidián történetét Daemonnal!

J. L. Armentrout –  Obsession – Függőség

Őrülten nagyképű… de meg kell veszni érte.7556_b1.jpg
Hunter könyörtelen bérgyilkos. A Védelmi Minisztérium szoros megfigyelés alatt tartja, de ez nem zavarja, hiszen az a feladata, hogy végezzen a rosszfiúkkal. Ideje nagy részében imádja a munkáját. Egészen addig, míg nem mindennapi feladatot kap: meg kell védenie egy embert az arumok egyik halhatatlan ellenségétől.
Serena Cross egy szavát sem hiszi a legjobb barátnőjének, aki azt állítja, hogy a saját szemével látta, ahogy egy befolyásos szenátor fia átváltozott valami… természetfelettivé. Ugyan ki hinne el ekkora sületlenséget? Serena azonban hamarosan szemtanúja lesz annak, hogy a barátnőjét meggyilkolja egy idegen, és ezáltal egy olyan világba csöppen, ahol egyesek ölni is képesek azért, hogy a titok titok maradjon.
Annak ellenére, hogy másfélék, Hunterben szenvedélyes vágy ébred Serena iránt, ezért az arum a maga számára is meglepő dolgot tesz: megszegi az eddigi életét irányító szabályokat, és a munkaadóival Serena biztonsága érdekében. A kérdés csak az, hogy vajon az idegenek és a kormányzat jelenti Serena számára a legnagyobb fenyegetést… vagy maga Hunter?
Oldódj fel a hevétől!

Megveheted itt

Shadows: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/jennifer-armentrout-shadows-arnyekok-luxen-05-7041

Oblivion: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/jennifer-armentrout-oblivion-feledes-7275

Obsession: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/jennifer-armentrout-obsession-fuggoseg-7556

Befejezés

“Nálam eddig Daemon volt az abszolút favorit, de most ikertestvére versenybe szállt vele. Persze mindkettőt imádtam, kit-kit a maga módján.

Egy Daemonnál csak két Daemon lehet jobb. :D”  – Petrasek, moly.hu

tumblr_od72ykSO5x1tuks8lo1_500.gif

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

