Kívánság lista

Ki ne szeretne könyveket venni? Most bepillantást nyerhettek az én listám pár kiválasztottjára. Bár igaz, hogy egy ideig még biztosan nem vehetem meg őket, mivel a szüleim közölték velem, hogy nem kapok könyvet, amíg el nem olvastam mindet, ami a polcomon van. 😀 Ami ha már itt tartunk nem is olyan sok  (csak 10 könyv). 😀

J. L. Armentrout – Oblivion – Feledés 

Ez az a könyv, ami a Luxen sorozat után KÖTELEZŐ. Visszamenni az Obszidiánhoz méghozzá Daemon szemszögéből… Kihagyhatatlan. 7275_b1

Amikor Katy Swartz a szomszédomba költözött, rögtön tudtam, hogy baj lesz. Nagy baj.
Bajra pedig igazán nincsen szükségem, hiszen nem vagyok idevalósi. A társaimmal a Luxról érkeztem a földre, egy tizenhárommilliárd fényévre lévő bolygóról. Ráadásul ha valamiben biztos vagyok, az az, hogy az emberekben nem lehet megbízni. Félnek tőlünk. Olyasmikre vagyunk képesek, amikről ők csak álmodnak, és pokolian gyengének tűnnek mellettünk – mert azok is.
Kat azonban olyan közel kerül hozzám, mint még senki más. Akaratlanul is vágyok rá – és szeretném felhasználni a képességeimet, hogy megóvjam. Meggyengít engem, pedig én vagyok a legerősebb luxen, és az én feladatom, hogy védjem a többieket. Ez a hétköznapi lány tehát mindannyiunk végzete lehet. Hiszen a luxeneknek van egy hatalmasabb ellensége is – az arumok – akikkel szembe kell szállnom.
Ha beleszeretek Katyba – egy emberbe – nem csupán őt sodrom veszélybe. Talán mindannyiunk pusztulását okozom… de azt nem hagyhatom.

Megveheted itt: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/jennifer-armentrout-oblivion-feledes-7275?ap_id=moly

Kiera Cass – The crown – Párválasztó 5.

Igen, igen. Bár hatalmas fangirl-je vagyok a történetnek az utolsó részt még nem olvastam, de sajnos már ért egy két spoiler, ennek ellenére biztos vagyok, hogy Kiera olyan TN6_B1458283.JPGcsattanókat írt a történetbe, hogy azt nem lehet elmondani. IMÁDOM már most.

A PÁRVÁLASZTÓT CSAK EGY IFJÚ NYERHETI MEG.
A HERCEGNŐNEK PEDIG CSAK EGY SZÍVE VAN.

Eadlyn Illéa első olyan hercegnője, akinek Párválasztót rendeznek, ám egyáltalán nem hiszi, hogy harmincöt kérője közül bármelyikbe is bele­szerethet.
A versengés első heteiben kizárólag a napokat számolja, hogy mikor küldheti végre haza az összes fiatalembert. A palotában történő események következtében azonban egyre inkább a figyelem középpontjába kerül, és eközben arra is ráeszmél, hogy talán mégsem tenné boldoggá, ha magányos maradna.
Eadlyn még mindig nem igazán tudja elhinni, hogy rá is olyan tündérmesébe illő élet várhat, mint a szüleire húsz évvel korábban. Az embert azonban a szíve időnként nagyon is meglepi… Ezért a lánynak hamarosan olyan döntést kell hoznia, amely minden korábbinál lehetetlenebbnek és fontosabbnak bizonyul.

Megveheted itt: https://bookline.hu/product/home.action?_v=Kiera_Cass_A_korona_Parvalaszto_5_&id=287284&type=22

Marissa Meyer – Cress – Holdbéli krónikák 3.51Vjs3bX5RL._SX331_BO1,204,203,200_

Maximálisan ki vagyok akadva az Alexandrára, hogy nem folytatják a történetet, engem ez akkor sem fog meghátráltatni. Hamarosan kiutazok Nagy-Britanniába (szeretnétek az utazásról blogposztot?) és ott az első állomásom tuti, hogy egy könyvesbolt lesz ahol, megveszem a könyvet. Igen, lehet, hogy végig fogom szenvedni az olvasását, mivel még nem a legjobb az angolom, de akkor is tudnom kell a folytatást!

A tartalmát nem másolom ki, mivel angol, de molyon megnézhetitek: https://moly.hu/konyvek/marissa-meyer-cress-angol

Samantha Young – London road

Miután kiolvastam a Dublin Streetet (szeretnétek róla blogposztot olvasni?) azóta fent van a listán. Bár igaz, hogy nem azt a történetet viszi teljességgel tovább, de akkor is. Annyira6878_b1.jpg tetszett a Dublin Street, hogy el sem tudom mondani.

Johanna egész élete a családja, főleg az öccse körül forog. Apa híján, egy tehetetlen anya mellett, kiskora óta ő egyengeti Cole sorsát. Kémia ide vagy oda, még a pasikat is aszerint választja ki, mekkora anyagi támogatást remélhet tőlük.
Cameron McCabe-hez azonban tagadhatatlanul vonzódik. Elég csak ránéznie a szexi pultosra, máris liftezni kezd a gyomra. És felötlik benne, mi lenne, ha most az egyszer a saját igényeit helyezné előtérbe. Cam is heves érdeklődést mutat Jo iránt, de a lány olyan áthatolhatatlan falat vont maga köré, hogy ember legyen a talpán, aki keresztüljut rajta.
Miután azonban Cam beköltözik a szomszédba, egyre nehezebben lehet megálljt parancsolni a bimbózó románcnak. Főleg mert Cam mindenáron meg akarja fejteni Jo titkát… még ha téglánként is kell lebontania a falat.

Megveheted itt: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/arany-pottyos-konyvek/samantha-young-london-road-6878?ap_id=moly

Sarah J. Maas – Throne of Glass – Üvegtrón

Bár nekem az írónőnek a másik sorozata van meg (Tüskék és rózsák udvara), erre is nagyon kíváncsi vagyok, sőt a molybirodalom (kukkantsatok be hozzá) blog bloggerével kötöttünk 6220_b1.jpgegy “egyezséget”, hogy ő elolvassa a Trónok harcát, ami az én egyik nagy kedvencem és én pedig elolvasom ezt a könyvet, ami pedig az ő egyik kedvence. 😀

Az ismert világ leghíresebb orgyilkosa. Celaena Sardothien gyönyörű és halálos. A sors nagy dolgokat tartogat a lenyűgöző, ifjú nő számára.
Távolvég sötét, nyomorúsággal teli sóbányáinak mélyén egy megviselt,tizennyolc éves lány robotol a rabszolgák között. Életfogytiglanig tartó kényszermunkára ítélték. Hiába képezték ki a földrész legjobb orgyilkosai. Hiába lett a halálos mesterség leghíresebb művésze. Elkövetett egy végzetes hibát. Elfogták.
A kegyetlen börtönbe egy napon különös látogató érkezik. Az ifjú és felettébb jóképű Westfall kapitány meglepő ajánlatot tesz a rettegett orgyilkosnak. Szabad lehet, ha előtte végrehajt egy hihetetlenül vakmerő és elképesztően nehéz feladatot. Az ország koronahercege bajnokot akar küldeni az apja halálos versenyére. Csatasorba állnak a birodalom legtehetségesebb tolvajai és legkönyörtelenebb harcosai. A küzdelem tétje az életben maradás. Ha győz, Celaena visszanyeri a szabadságát. Függetlenül attól, hogy képes lesz-e megnyerni a kegyetlen versengést, megrázó felfedezés vár az ifjú hölgyre. Már csupán az a nagy kérdés, hogy meglágyulhat-e egy orgyilkos kőszíve.

Megveheted itt: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/sarah-j-maas-uvegtron-6220?ap_id=moly

Ti milyen könyveket ajánlanátok még?

972d07fa-d898-42a3-8a31-4f629795c180.jpg

Vélemény, hozzászólás?

