Amerika 1-5.

1. nap – Utazás

2017. április 5.
tumblr_my7w6v1XMa1r61otdo1_500.jpgAz első, ami eszembe jut, ha vissza gondolok az utazásra, hogy ha valaki, akkor én imádok repülni. 😀 Már rengetegszer repültem utazáskor, de háromszor egymás után a levegőben még nekem is tartogatott újdonságokat.

Még a nap előtt, reggel négykor kellett kelnünk, hogy elérjük az első repülőt Londonba. Istenemre mondom amikor leszállunk nagyon szívesen maradtam volna még ott. A kedvenc utazási célom Nagy-Britannia és gyönyörű napos időben landoltunk. Egyszerűen imádtam. Volt egy kis időnk a reptéren (sajnos nem annyi, hogy ki menjek és vessek egy gyors pillantást a Big Benre vagy a Temzére) és körbe néztünk a reptéren. Na és hova vezethetett az első utam, ha nem  a könyvesboltba? Megtaláltam Az angyalt, a Hamuvárost és az Éjfél kisasszonyt. Mint tumblr_o241956Dq41uw9effo1_500hatalmas árnyvadász rajongó azonnal elkapott a fangirl lendület, de sajnos ott kellett hagynom a könyveket. 😦 Mindenesetre az Éjfél kisasszony oldala KÉK színű volt. *.*

Következett a nyolc és fél órás út Chicagoba. A reptéren “véletlenül” betévedtem egy könyvesboltba és hát OMG. Konkrétan volt egy YA részlegük az ezernyi különleges borítóval. Legszívesebben felvásároltam volna mindent. Árnyvadász sorozat, Holdbéli krónikák, Legendás állatok. Hatalmas választék volt máris egy repülőtéren! Mindenképpen hozni fogok könyvesboltos képeket. ❤

A repülést nagyon élveztem és az étel is jó volt. Ki olvastam a Silbert (amint tudom hozom az értékelés) és megnéztem két filmet (A szobát és A sérülést). America Airlinenak jár egy plusz pont, mivel a székek nagyon kényelmesek voltak. 😀

A harmadik repülőt viszont sajnos lekéstük, mert megcsúszott a Chicagoi gépünk, emiatt Oklahoma helyett Tulsaba mentünk. Egyébként ezt a repülő utat végig aludtam. 😀 Épségben megérkeztünk Tulsába, ahol az ismerőseink vártak minket, majd elmentünk a szállásra, ami egyébként egy lakókocsi volt, amit imádtam. Itt azonnal elaludtam, majd következett a másnap.

2. nap – Lustaság, Stillwater

2017. április 6.
Ez a nap nem volt olyan izgalmas, mivel reggel munkaügyeket intéztünk és a napi nagy felfedezésem az volt, hogy a húgom (9 éves) képes megenni 10 csirke húsit egycsapásra.

Este viszont a kint élő ismerőseinkkel vacsoráztunk, ami felettébb érdekes volt, mivel tumblr_mxd12pgg1i1r5mqmlo1_1280.jpgEmmával (apukám barátjának a lánya) több éve nem találkoztam és rettentő furcsa volt őt újra látni. Egyébként anno amikor kisebbek voltunk Google fordítón keresztül beszélgettünk egymással, mivel ő egyáltalán nem beszéli a nyelvünket és anno én is csak az alap angol dolgokra voltam képes válaszolni (néha még azokra se 😀 ). Mindenesetre aznap megtanultam, hogy Amerikában az italok 60% jég és az étel vagy nagyon édes vagy pedig egyáltalán nincs íze. Mindenesetre a McDonald’s-ban minden ugyan olyan ízű, mint otthon. 😀 Ja, el ne felejtsek szólni, az ice tea itt nem a Lipton vagy a Nestea, mint otthon, hanem konkrétan tea, amibe jeget raknak. Ne próbáljátok ki, borzalmas. 😀

3-4. nap – Oklahoma, Stillwater

2017. április 7-8.
A harmadik nap elején szintén ügyeket intéztünk, majd elmentünk az ismerőseinkhez és ott körbenéztünk. Azon a helyen ahol ők laknak minden olyan gyönyörű volt. Kis patak, virágok, fák… mint a mesékben. 😀 Ezek után benéztünk néhány boltba, ahol azt tapasztaltam, hogy teljességgel ugyan az van mint otthon. Globalizáció… 😀

Másnap már Stillwater körüli városokat/falukat is meglestünk. Elmentünk egy farmra, ahol tevéket, lovakat és bocikat simogattunk, majd megebédeltünk és elmentünk kipróbálni a western lovaglást. A paci, akin mentünk nagyon édes volt, és a Cherokee nevet viselte. Bárki bármit mondhat, nekem az angol nyereg az igazi. A western nyereg

17861690_10155179806242813_930867324677019310_n.jpg
Ismerőseink képe
maximálisan kidörzsölte a combomnak a belső felét (pontosabb koordinátákat nem adok meg 😀 ) és a mai napig (04.11.) is fáj.

 

Ezután megismerkedhettünk egy kicsit Oklahoma múltjával és az indiánok történetével (érdemes megnézni), majd egy családi vacsorára mentünk. Erről részletesebb beszámolót nem tartok, mert igazából csak mindenféle családi történeteket meséltünk egymásnak. 🙂

5. nap – Utazás

2017. április 9.best-places-to-read-in-summer-plane-9.jpg
Irány Florida!

Szintén reggel keltünk és indultunk a reptérre, ahol a gépünk 2 órás késéssel indult és még könyvesbolt sem volt a reptéren. Viszont rengeteget olvastam a Tüskék és rózsák udvarából, amit a mai napon (04.11.) ki is olvastam. Hatalmas beszámoló lesz róla, mivel imádtam és sietek vele ahogy csak tudok. 🙂

Egyenlőre ennyivel tudok szolgálni nektek, de amint tudom, hozom a folytatásokat. 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

