Mi történt?

Hűha, sziasztok!
Ezer éve volt legalább, hogy leültem blogot írni, ami bár kevés embernek tűnhetett fel, de azért mindenképpen elszeretném mondani azokat az okokat, amiért eltűntem. Bár, mint olvashattátok az előző bejelentkező posztomban, az áprilisi hónapom az utazásról szólt az angol nyelvterületeken és emiatt történhetnek elmaradozások a blogon. Egy Amerikás posztot sikeresen megírtam, ahogy egy könyvajánlót is, de utána teljességgel beúsztam minden tennivalóval, ezért teljesen eltűntem. Tudjátok ez azaz érzés, amikor rengeteg tennivalótok van, de helyette leültök inkább olvasni/filmet nézni. 😀 Egy ideig még próbáltam fent tartani magamat, de egyszerűen egy idő után kikapcsoltam. Végre ténylegesen elkezdtem élvezni az utazásaimat, amik valami fantasztikusak voltak.

Jelenleg még az egy hónapos iskolából való hiányzásaimat pótolgatom, de valószínűleg a hétvége után már ismét érkeznek a kétnaponta lévő blogposztok és, hogy milyen posztok várhatóak? Természetesen az utazásokról mindenképpen hozok mindent, az Amerikásat három részre bontva hozom (az elsőt már olvashattátok) majd érkezik a Nagy-Britanniás is. Ezek mellet olvasás szempontjából sem lustultam el. Érkeznek a könyves kritikák az Üvegvárosról, a Bukott angyalok városáról, a Tüskék és rózsák udvaráról, a Silber második kötetéről és Az elátkozott gyermekről. Emelet film kritikák is várhatóak a Deadpool-ról, a Wall street farkasairól, A szobáról és még jó pár sorozatról is. Természetesen az egyéb könyves posztok sem maradnak el, mint például a TAG-ek (főleg miután ki is hívtak egyre). 😉

Ezen kívül még egyéb változásokat is tervezek a blogon és velük kapcsolatba érdekelne a ti véleményetek. Elsősorban mit szólnátok egy Facebook oldalhoz? Szerintem mindenképpen jó megoldás lehetne, hiszen ott folyamatosan tudnék információkat posztolni és könnyebben lehetne a blogon történő dolgokat is jelezni.

A másik kérdésem, ami viszonylag hosszabb ideje foglalkoztat az a blog dizájnja. Nagyon tetszik a jelenlegi is, de mégis valahogyan ez nem annyira olyan számomra, mint egy könyves blogé. Ezzel kapcsolatban mindenképpen érdekelne a ti véleményetek és, hogy esetleg milyen változások lehetnének jók, vagy egyszerűen azt is lehet válaszolni, hogy nektek így tetszik és pont. 😀

Mindenképpen várom visszajelzéseiteket, addig is sietek ahogy csak tudok… 🙂tumblr_mz5l3s5htR1rq27uuo1_500.gif

Mi történt?” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

