Túl szép

Tartalom

  • Fülszöveg
  • Kedvhozó
  • Kedvenc idézetek
  • Vélemény
  • Borító vélemény
  • Az író egyéb könyvei
  • Megveheted itt
  • Befejezés

Fülszöveg

Rácz-Stefán Tibor – Túl szép

A túlsúlyos Márk mindennél jobban vágyik rá, hogy végre igazán szeressék. Mégis, azt hiszi, hogy a súlya miatt nincs joga a szerelemre. Elkeseredésében finomságokba fojtja bánatát.7230_b1.jpg

Vajon a csupaszív srácra rátalálhat a nagy Ő?

Képes lesz elfogadni önmagát?

Olivér profi úszó, ám doppingbotrányba keveredik, eltiltják a versenyzéstől, és darabjaira hullik az élete. Azt sem tudja, mit hoz a holnap, a szerelemre gondolni sem mer.

Újjáépíthetjük a nulláról az életünket?

Rátalálhatunk az igazira akkor is, ha nem keressük?

A két fiú közös munkahelyen kezd el dolgozni. Előbb megismerik egymást, aztán a titkaik is felszínre bukkannak. De kialakulhat köztük több, mint barátság? Vagy csak a külső számít?

Van egy pont, amikor az ész a szív útjába áll…

Kedvhozó

Az hiszed nem hiányzik az életedből semmi sem. Majd megjelenik Ő.
Nem akarod.
Elveszítheted.12219583_1171218589573851_7959286062626709597_n
Túl szép…

Sosem találtad meg önmagad. Majd megjelenik Ő.
Miért folyamatosan rajta jár az eszem?
Akarom.
Kell.
Túl szép…

Szerelmes történet egy nem mindennapi szemszögből.

Kedvenc idézetek

“– Terhes vagyok.
(…)
Csupán két szó, ami az élet legnagyobb boldogsága és a legnagyobb tragédiája is lehet.”

“Nem pont úgy alakult az életem, ahogy megálmodtam, de jó úton haladok. És azt hiszem, ez a legfontosabb.”

“Talán lehettem volna az az egy, aki mindent visz, de ez elvitt volna engem is.”

“Állandóan ezek a nyomorult kételyek!”

Vélemény

Őszintén mondom nem az én esetem ez a könyv.

12208587_1171218646240512_3819967765027281905_n.jpgAmikor megtudtam, hogy az egyik kedvenc bloggeremnek van kiadott könyve azonnal tudtam, hogy én el akarom olvasni. Sajnos egyáltalán nem azt kaptam, amit vártam. Mielőtt bármibe is bele kezdenénk kijelenteném, hogy teljesen elfogadom a melegeket és a túlsúlyosakat. Nem emiatt volt az, hogy a történet ne tetszett volna. Na, de akkor kezdjük is el az értékelést.

Az egész történetet én egy mondatban úgy írnám le, hogy a tipikus love story csak éppen meleg verzióban. Bár fontos témákat boncolgat az író, nem kaptam semmi csavart a történettől. Két főszereplőnk van: a tökéletes srác (Olivér) és a tökéletlen srác (Márk), akik egymásba szeretnek. És gyakorlatilag erről szól az egész könyv. Semmi csavar, racz-stefan-tibor-idezet.jpgsemmi extra. És számomra, egy olyan embernek, aki a pörgős, rejtélyes, csavaros történeteket szereti ez nem volt elég. Nem találtam semmit a történetben, ami megfogott volna, pedig én annyira próbálkoztam. Őszintén annyira szerettem volna, ha most ebben a kritikában nem lehúznék egy könyvet, hanem az egekig magasztalnék, de nem. Rohadtul untam az egész könyvet és alig vártam, hogy letehessem. Az író írás stílusában sem találtam igazán semmi izgalmasat. Na de akkor kezdődhet a SPOILER-es értékelés.

A történet felvezetése ott kezdődött, hogy Márk, aki egy túlsúlyos meleg srác ezernyi túlszép.jpgproblémával rendelkezik. Míg a történet másik felében ott van a tökéletes Olivér, aki egy hatalmas hibát vétett az életében. Majd ez a két fiú egy munkahelyre került. Talán számomra ott kezdődhettek a problémák, hogy nemigazán tudtam azonosulni Márk vagy Olivér karakterével. Tőlem nagyon messze állt mindkét srác, főként Márk. Talán azoknak, akik hasonló problémákkal rendelkeznek, mint a főszereplők, biztos, hogy a könyv elnyerte a tetszését, de engem egyáltalán nem érintett semelyik probléma.

Az egyetlen, ami tetszett a történetben az Olivér és az úszás kapcsolata volt. Imádtam, tul-szep-idezet-001.jpghogy képes volt ellent mondani az álmainak és egy új ajtót nyitni az életében. Ez tényleg jó pont volt az írónak nálam és a Ricsivel kapcsolatos csavar is. Viszont például vegyük azt a problémát, ami Dorinával történt. Képtelen vagyok felfogni, hogy valaki, hogyan képes ennyire elcseszni valamit az életében és ezek után MÁST hibáztatni. Teljességgel szánalmasnak találtam az egészet. Még talán nem is azt, hogy abortusza lett a lánynak, hanem azt, hogy ezután nem tanult semmit az élettől és ugyan az kinemmondom milyen lány maradt, sőt még a barátságát is tönkre tette Márkkal. És az összes ugyanilyen probléma engem nem érintett.
SPOILER VÉGE

Egyszerűen csak nem nekem szólt ez a történet, bár volt egy két hely ahol tul-szep-idezet-004elmosolyodtam, de nem nem az én könyvem. És ha másik szemszögből nézem nagyon is örülök, hogy nem nekem szólt. Nem szeretnék semmi ahhoz hasonló problémával rendelkezni, amilyen problémái a könyv főszereplőinek van/volt. Viszont minden olyan embernek, akiknek problémájuk van a testükkel, a szerelemmel, az önmaguk elfogadásával KÖTELEZŐEN el kell olvasnia. Azért valamilyen szinten sajnálom, hogy nem fogott meg ez a könyv és, hogy nem tanított nekem semmi olyan újat, amit ne tudtam volna, csakis azt, hogy néha nem-et kell mondani bizonyos helyzetekre (köszönöm Olivér).
Ui.: Soha az életben nem hívnék úgy valakit, hogy Márkó…

Borító vélemény

7230_b1

Na erre azt kell mondjam, hogy imádom. Bár, ha jól hallottam elvileg a borítón lévő srác azt próbálja imitálni, hogy a víz alatt gondolkodik, nekem nem adta át ezt az érzést, de mégis nagyon tetszik ez a kék, letisztult borító. Ha egyébként a borítóról vagy a történetről szeretnétek egy két kulissza dolgot hallani, nagyon ajánlom, hogy nézettek utána a neten, mert az író rengeteg érdekes dolgot tárt fel olvasó számára.

Az író egyéb könyvei

lol, most látom, hogy ebben a könyvben a főszereplő neve Petra. 😀

Rácz-Stefán Tibor – Fogadj el!

Petra, a pénztelen, vidéki lány elit gimnáziumba kerül, ahol mindenki gazdag és menő, így aztán hazudik, hogy ne lógjon ki,6985_b1.jpg

hiába figyelmezteti Dávid.

Petrát a lányok befogadják, barátokat szerez, egy fiú is tetszik neki, de kiderül az igazság. És innét kezdve pokollá válik az élete.

Túl lehet-e élni a bosszút, az iskolai megalázásokat?

Dávidnak is van egy kínos titka, a lányok nem izgatják, de a szívét nagyon is megdobogtatja Áron, a jóképű padtársa, aki pontosan tudja ezt, és gonoszkodva ki is használja.

A két barát szerelemmel, árulással és szenvedéllyel teli útja döbbenetes eseménybe torkoll.

Van egy pont, amikor már nincs tovább. Van egy pont, ahol a szerelem már fáj.

Megveheted itt:

Túl széphttp://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/racz-stefan-tibor-tul-szep-7230

Fogadj el!http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/racz-stefan-tibor-fogadj-el-6985

Befejezés

“A történet olvastatja magát, alig lehet letenni a könyvet.” -Ancsi, blogger

tulszep.png

Túl szép” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

