Social Media Booktag

Sziasztok!
Ma egy könyves tag-et hoztam nektek és nagyon, nagyon, nagyon köszönöm a kihívást Netrának, a Könyvek szárnyán blog írójának. Az én kihívottam a Molybirodalom bloggerinája, Beatrice. Nagyon kíváncsi vagyok a te válaszaidra is. ❤

Twitter: egy rövid könyv, amit imádtál

18676468_1438019469611432_44466291_o.jpg
Saját kép, @girl.from.a.book

Haha, mi számít rövid könyvnek? 😀
Egyértelműen a Luxen sorozat kiegészítő kötete, a Shadows a válaszom. Ez a könyv olyan hatalmas pluszt adott az egész sorozathoz, hogy mindenképpen ez a tökéletes válasz erre a kérdésre. Imádom Beth és Dawson kapcsolatát, éppen úgy ahogy Daemon és Katy kapcsolatát is. ❤ Bővebb értékelést a könyvről IDE kattintva olvashattok.

Facebook: egy könyv, ami nem érdemli meg azt a hype-ot, ami körülveszi

Őszintén?tumblr_ob8kqp2upA1teqhv4o1_1280
Akármennyire is imádom az egész Harry Potter sorozatot, az új “kötet” nekem egyáltalán nem jött be. Fogggggalmam sincs hogy mi esznek rajta az embereknek, egyáltalán semmi köze sincs az igazi varázsvilághoz. Nincs meg benne az az adottság, amiért az ember azt mondaná, hogy “igen ez egy igazi Harry Potter kötet”. Bővebb értékelést a könyvről IDE kattintva olvashattok.

Tumblr: egy könyv, amit azelőtt olvastál, hogy népszerűvé vált

Tippem sincs. 😀tumblr_mz5l3s5htR1rq27uuo1_500
Mivel csak nemrég kezdetem bele ebbe az igazi könyvmoly életbe, viszonylag még lemaradott vagyok a friss könyvek terén, emiatt erre a kérdésre nem tudok választ adni. Talán majd egyszer a jövőben. 🙂

My-Space: egy népszerű könyv, amit nem tervezel elolvasni

Erre a kérésre nem tudok jobb választ adni, mint a Pál utcai fiúk. 😀cff5a32e2bba9dbbc99c734fc4a82d5d
Minden kötelezőt elolvastam eddig, kivéve ezt az egy könyvet. Valahogyan nem nem és nem. Nem mintha a többi kötelezőt annyira elakartam volna olvasni (ki akarná?) de egy szerencsés magyartanár váltás miatt az én osztályom ezt a könyvet kihagyta. Senki sem pityergett, hogy kimaradt az életéből. 😀

YouTube: egy könyv, amit szeretnél filmként/Tv show-ként látni

Én azokhoz az emberekhez tartozom, akik nem igazán szeretnék a könyveiket

18698783_1438019489611430_1658898930_o
Saját kép, @girl.from.a.book

filmként/sorozatként látni. Szerintem a legtöbb könyves film/sorozat elrontja a könyv történetét. De ha mégis kéne választanom az Enigmáról szívesen megnézném a filmet. Esetleg egy filmrendező, aki véletlenül ide tévedt nem szeretné bevállalni? 😀

Instagram: egy könyv, amit a gyönyörű borítója miatt olvastál

Egyértelműen a Párválasztó. Ki ne szeretne

18697676_1438019436278102_1813932481_o
Saját kép, @girl.from.a.book

bele ebbe a gyönyörű borítóba? Legnagyobb meglepetésemre a történet éppolyan tökéletesen gyönyörű volt, mint a borító. Imádtam a történetet és csak ajánlani tudom. Bővebb értékelést IDE kattintva olvashattok.

Goodreads: egy könyv, amit mindenkinek ajánlasz

Ahogy Netra egy másik kérdéshez adta ezt a könyves választ, én ide illeszteném be Sarah

18698766_1438019502944762_1783265961_o
Saját kép, @girl.from.a.book

J. Maas-tól a Tüskék és rózsák udvarát. OLYAN ELKÉPESZTŐEN FANTASZTIKUS AZ A KÖNYV! Mindenkinek KÖTELEZŐEN el kell olvasnia. Mielőtt hatalmas fangörcsöm lenne, inkább tovább lépek a következő kérdéshez… 😀 Kritikát IDE kattintva olvashattok.

8. Skype: egy könyv olyan karakterekkel, akikkel beszélni szeretnél ahelyett, hogy mindig csak olvasnál róluk

A Pokoli szerkezetek karaktereivel annyira nagyon

18721332_1438019486278097_1065603094_o
Saját kép, @girl.from.a.book

szeretnék találkozni, hogy azt el nem tudom mondani nektek. Konkrét üresség van azóta bennem amióta befejeztem a történet. BÁRMIT megadnék azért, hogy akár pár szót váltsak Tessával, Willel vagy Jemmel vagy akár csak még egy picit olvashassak róluk. Hiányoznak. De nagyon. ❤

Snapchat: egy könyv, amiről mindenki beszél, de te még nem olvastál

Khmm… Khmm… Üvegtrón sorozat…baeed6d81e0c1d2f9396277740420237.jpg
ÍGÉREM, hogy következő könyvesboltban járásom után megveszem és már én is csatlakozok a fanokhoz, csak egyszerűen még nem hajlottam afelé, hogy megvegyem, de most, hogy elolvastam Sarah-nak egy másik könyvét… Kell ez a sorozat is.

Weheartit: egy könyv, ami érzelmi jelentőséggel bír számodra

Számtalan könyvet tudnék mondani, de az a könyv, ami után 15909305._SX540_.jpghatalmas érzelmi sokkot kaptam az nem más volt, mint a Veled minden hely ragyogó.
Egy gyönyörű történet volt, ami megmutatta, hogy mennyire fontos is minden az ember életében és abszolút egy érzelmi hullámvasút az olvasása. Ajánlom. Nagyon.

Ti mit válaszolnátok ezekre a kérdésekre? 

9ff351329fd13795879a012f7430d251.jpg

 

 

Social Media Booktag” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

