Girl Online

Tartalom

  • Fülszöveg
  • Kedvhozó
  • Kedvenc idézetek
  • Vélemény
  • Borító vélemény
  • Folytatás
  • Megveheted itt
  • Befejezés

Fülszöveg:

Zoe Sugg – Girl online

A 25 éves Zoe az Y generáció nemzetközi sztárja, aki Zoella néven pár éve indított divat- és sminktanácsadási csatornát a YouTube-on. Korosztályából sok lány őt tekinti 3027643_5legbizalmasabb barátnőjének, akivel fiúkról, családról, suliról és divatról, szerelemről és félelmekről is őszintén lehet beszélni. A Girl Online megdöntötte a megjelenés hetében legjobban fogyó könyv eddig világrekordját, 35 országban vehetik kézbe a rajongók.
Pár megdöbbentő adat Zoelláról:
3 millió Twitter követő, 3.5 millió Instagram követő, 7 millió YouTube feliratkozó, 2 millió Facebook like.

A brit kisvárosban élő Penny Porter úgy akarja legyőzni szorongásos rohamait, hogy blogot indít, és ismeretlenekkel osztja meg érzéseit, gondolatait. GirlOnline álnéven bele is vág, de egy szerencsétlen baleset elrettenti a folytatástól.
Penny és családja a karácsonyt New Yorkban tölti, ahol a lány megismerkedik (és fülig beleszeret) egy izgalmas és sármos zenész srácba. Pár nap alatt megfordul velük a világ, Noah a legjobb dolog, ami Pennyvel történhet, és a lány azonnal világgá is kürtöli újdonsült boldogságát a blogon csak azt nem sejti, hogy ezzel lavinát indít el, és nemsokára több ellensége lesz, mint ahány barátja
Vajon megbízhatsz a legjobb barátodban, ha a szerelem a tét? És a szerelmedben, ha a boldogság?

Kedvhozó

Egy apró hiba és minden megváltozik…tumblr_nfk7he7jcK1tuh0dno1_500.jpg
New York.
Ő és én.

Titkok.
Álmok.
Szerelmek.

Penny a világtól elrejtve írja blogját, majd minden megváltozik, amikor Noah belép az életébe. Minden fenekestül felfordul.
Kihez forduljunk, ha mindenki elhagy minket?
Hogyan győzzük le legnagyobb félelmeinket?
Hogyan legyek önmagam?
Tarts Pennyvel és mindenre választ kapsz…

Kedvenc idézetek

“Szembe kell néznünk a félelmeinkkel, hogy rájöjjünk, igazából nem is olyan vészesek.”

“Néha el kell engedni az embereket.”original.jpg

“– Tudod, mit hívnak sorsfordító eseménynek? – kérdezi Noah, mikor leállítja a motort.
Megrázom a fejem.
– A filmek elején van egy pont, amikor történik valami, és a hős egész életét megváltoztatja.Láttad a Harry Potter?
Bólintok.
– Nos abban az a sorsfordító esemény, mikor Hagrid azt mondja Harrynek, hogy egy nap nagyszerű varázsló lesz, és átadja neki a roxforti levelet.
– Ja, igen.
Noah lenéz az ölébe, mintha zavarban lenne.
– Azt hiszem, nekem te vagy ez.”

“Mert amikor találsz valakit, aki tényleg önmagadért szeret, és te tényleg önmagáért szereted, akkor meg kell tenned minden tőled telhetőt, hogy ne veszítsd el.”

“Ezt szeretem legjobban a fényképekben: ahogy segítenek örökké megőrizni és felidézni a boldog pillanatokat.”

Vélemény

tumblr_nfq7w7yI491qcoffto1_500.pngMielőtt bármibe is belekezdenék el szeretném mondani, hogy én ezt a könyvet angolul olvastam és az ezzel kapcsolatos véleményemet találjátok az első bekezdésben a könyvről alkotott véleményemről pedig a többi bekezdésben olvashattok.

Első angol könyvem.
Amikor elmondtam az angol tanáromnak, hogy angolul olvasok könyvet, arra számított, hogy egy kb. 100 oldalas könyvről van szó. Haha nem. 😀 Szeretem nagy fába vágni a fejszémet és örömmel jelentem, hogy számomra szinte ugyan olyan élvezhető volt az angolul való olvasás, mint a saját anyanyelvemen lévő. Eleinte nagyon sokat szótáraztam, hogy a legapróbb tájleírásokat is értsem, de aztán abba hagytam és mintha ezzel együtt az agyam is átállt volna és sokkal könnyebben ment aztumblr_ngpzzq83SC1qcrzrdo1_1280.png angol. Mivel ennyire pozitívan alakult az angolul való olvasásom most még nagyobb fába vágtam a fejszém és neki kezdtem a Holdbéli krónikák 3. részének, hamarosan erről is érkezik kritika.
Ha esetleg valaki gondolkozik az idegen nyelvű olvasáson, csak ajánlani tudom neki, mert szerintem csak pozitív élményeket okozhat.

Nagyon szerettem a történetben, amikor komolyabb témákról volt szó. Penny pánik tumblr_nrs2s2V4gP1tlg04bo1_500.jpgrohamait maximálisan átéreztem és ennek a könyvnek az olvasásakor önmagamat is jobban megismertem egy picit. Pennynek a blogján lévő tanácsai nagyon tetszettek, hiszen teljesen egyetértettem az egésszel, amit ott írt, bár szerintem a legtöbb tini olvasó ugyan így van ezzel.
Mégis azt kell mondjam, hogy maga a történet borzasztóan amatőr és kitalálható volt. A kreativitás egyenlő volt a nullával. Szinte olyan volt mintha egy tipikus Amerikai tinidrámát olvasnék. Néha hangosan felröhögtem azon, hogy mégis hogy a francba lehet ennyire sima sablon történetet írni. Szerintem alapból egy sima ponyvaregény lenne, az egyetlen dolog, ami miatt tumblr_nt6ggiSsL81ss15c1o1_500.jpgmegfoghatta az embereket az ugyebár az, hogy Zoella írta. (Félre értések elkerülése miatt mondom, hogy egyébként nagyon szeretem Zoe-t). Még amikor nem olvastam a könyvet és láttam, hogy mekkora rekordokat döntött már alig vártam az olvasását, de most nem értem, hogy mi volt nagy cucc az egészben. Még ha azt mondanánk, hogy az alap sztori lenne csak kitalálható és tettek volna bele valami csavart… de ez így semmi. Hatalmasat csalódtam a történetben. Viszont ennek ellenére szerintem folytatni fogom. Rettentő kíváncsi vagyok arra, hogy mégis mit signed-zoe.jpgvoltak még képesek kihozni ebből a történetből.

Pár spoileres borzasztó rész a könyvből:

Megan. A LEGSZÁNALMASABB ÉS UNALMASABB KARAKTER A VILÁGON. Képes lettem volna megfojtani. Annyira elegem volt belőle már az elejétől kezdve. És ehhez kapcsolódóan Olly is katasztrófa lett.

Noah gyakorlatilag hazudott az egész világnak a barátnőjéről, de ennek ellenére imádjuk őt, mert ő nem tehet semmiről…

A videó felrakása az internetre. Megan egyik undorítóbb lépése volt. Itt már végleg ott voltam, hogy szeretnék beszélni valaki olyannal, aki kitalálta ezt a karaktert. girl online zoella book review what lauren did today lifestyle book blog uk.jpg

És még sorolhatnám. SPOILER VÉGE.

Egyáltalán nem ajánlom a könyvet, de aki kíváncsi nyugodtan olvassa el a történetet és ossza meg velem a véleményét, mert ahogy láttam molyon 86%-os értékelést kapott, amit a mai napig képtelen vagyok elhinni.

Borító vélemény

3027643_5.jpg

Ez viszont abszolút elnyerte a tetszésemet. Az a tipikus tumblr ötlet, de mégis olyan szép, hogy piros pont jár érte.

Folytatás

Zoe Sugg – A turné

https://moly.hu/konyvek/zoe-sugg-girl-online-a-turne

Megveheted itt

Girl Online: https://www.libri.hu/konyv/zoe_sugg.girl-online.html

A turné: https://www.libri.hu/konyv/zoe_sugg.girl-online-a-turne.html

Befejezés

“Vannak, akit másodpercek alatt a szívébe zár az ember.”

zoella_girl_online_book.jpg

Reklámok

Girl Online” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Egyetértek amit a történetről meg a kitalálhatóság, amatőr írásmódról írtál. Ennek ellenére emlékeim szerint nekem tetszett. Az határozottan megmaradt, hogy én is felpofoztam volna néha egy-egy karaktert. Egyébként nagyon jó bejegyzés!

    Kedvelik 1 személy

Vélemény, hozzászólás?

