Never never

Tartalom

  • Fülszöveg
  • Kedvhozó
  • Kedvenc idézetek
  • Vélemény
  • Borító vélemény
  • Folytatás
  • Megveheted
  • Befejezés

Fülszöveg

Colleen Hoover és Tarryn Fisher – Soha, de soha7562_b1.jpg

Soha ne hagyd abba! Soha ne felejts!

Jó barátok voltak, amióta csak megtanultak járni.
Ma délelőtt óta vadidegenek.
A fiú bármit megtesz, hogy emlékezzen. A lány bármit megtesz, hogy felejtsen.

Ne habozz! Imádni fogod.

Kedvhozó

Ki vagyok?

Mindent elveszettek.41c20642562d3639aad811c1a8f67bfb.jpg
Emlékek…
Vajon miért tűntek el?

Charlie…
Miért nem ismerős azaz arc, aki vissza néz rám a tükörből?
Ez nem én vagyok.
Nem akarom tudni ki is vagyok valójában.
Az a lány elveszett.

Silas…
Nem emlékszek semmire, de minden érzékszervem azt diktálja, hogy ő kell nekem.
Csak mi ketten.
Tudni akarom az igazságot.
Vissza kell találjunk önmagunkhoz.

“Ne habozz! Imádni fogod.”

Kedvenc idézetek

“Az a cél, hogy újra belém szeress.”

“Rémisztő, ha az ember nem tudja, kicsoda, és még rémisztőbb belegondolni, hogy talán tévesen rakja össze a darabkákat.”beautiful-future-life-past-present-Favim.com-219177.jpg

“– Megengeded neki, hogy vezesse a kocsidat? Te szórakozol velem? Még engem sem engedtél soha ahhoz az átkozott kormányhoz.
Ránézek, és megvonom a vállam.
– Nem beléd vagyok szerelmes.”

“(…) nehéz félni olyasvalakitől, akit egyáltalán nem ismerek.”

“Fontolóra veszem, hogy elmondjam neki az igazat. Hogy ha halott lennék, mint Hófehérke, és így csókolna meg, egészen biztos, hogy újra verni kezdene a szívem. Hogy sárkányokat ölnék meg ezért a csókért.”

“– Választanod kell, Charlie!
Olyan közel húz magához, hogy amikor ránézek, látom a foltokat a szeme fehérjében.
tumblr_lxlkk9RyLm1r47ih8o1_500.jpg– Akkor Silast választom – mondom halkan.
Brian mozdulatlanná dermed. Érzem, hogy minden izma megfeszül.”

“– Egy női nyaklánc van a hátadra tetoválva, Silas. – Mosolyog. – Baromira favágós.
Élvezi a helyzetet.
– Te meg fákat varrattál a hátadra, úgyhogy nincs mire felvágnod. Előbb-utóbb termeszek költöznek beléd.”

“Megint azt akarom érezni. Emlékezni akarok rá, milyen érzés így szeretni valakit. És nem csak úgy egyszerűen valakit. Tudni akarom, milyen érzés Charlie-t szeretni.”

Vélemény

Ki gondolta volna, hogy 175. oldal ennyi izgalmat tartogat az olvasó számára?
Imádtam.104104-Past-Is-Past.png
A történet abszolút megragadja az embert és egy olyan világba csöppenti, ahol semelyik karaktert sem ismeri, de még a karaktereink sem ismerik önmagukat és ez teszi izgalmassá az egészet.
Az írók stílusa valami fantasztikus. Folyamatosan fent tartják az olvasók figyelmét és az egész történet tele van izgalommal és rejtéllyel. Miután kiolvastam a könyvet egy órán keresztül gondolkodtam azon, hogy mi lesz vajon az egész történetnek a vége. Mi lesz a kulcs, ami megold majd 125784-Remember-That-I-Love-You.jpgmindent. Na de miről is szólt a történet?
SPOILERES RÉSZ KÖVETKEZIK!

Az írók azonnal bedobták az olvasókat a mély vízbe, amit én nagyon imádtam. Szeretem, ha egy történetnek nincs hosszas bevezetője, hanem egyszer csak hopp, minden elkezdődik.
Silas karaktere már az első perctől szimpatikus volt, nagyon szerettem a humorát és azt, ahogyan Charlie-val bánik. Bár a karakterről nem igazán tudhattunk meg sok dolgot, azt biztosan tudhatjuk, hogy Charlie körül forog minden gondolata. Nagyon érdekes volt megfigyelni azt, hogy az emlékeitől megfosztott Silas-nek mi a véleménye régi önmagáról.
Charlie ezzel ellentétben nálam kiverte a biztosítékot. Mi a, hogy nem akar vissza emlékezni önmagára? Mi az, hogy nem kell neki Silas? Istenem, de hát szeretei őt! flat,800x800,075,t.u1.jpgMinden jelenetben imádkoztam azért, hogy végre bevallja magának, hogy mit érez, de soha nem tette meg és ez nagyon kiborított. Viszont most egy kicsit lelövöm a poént: a következő könyvben Charlie-nak egy teljesen más oldalát ismerhetjük majd meg…
Na de eltekintve a karakterektől: maga a történet is nagyon izgalmas. Imádom azt, ahogyan felfedezhettük Charlie és Silas régi kapcsolatát és hát a véglezárás… Imádtam. Silas éppen rájön jó pár fontos fordulatra, majd hirtelen ott találja magát, ahol minden elkezdődött. Vagyis ismét elfelejtett mindent, de egyvalami megváltozott. Az üzenetek megmaradtak és a versenyfutás az idővel tumblr_mo6ivlnH2T1qf3lleo1_500.jpgelkezdődött…
SPOILERES RÉSZNEK VÉGE.

Aki gondolkozik, hogy elolvassa ezt a könyvet (ez neked is szól Beatrice8 😀 ) tényleg ne habozzon. Bár a könyv kapott hideget-meleget én mégis úgy gondolom, hogy a legtöbb embert megfogta a könyv hangulata. Szerintem mindenképpen olvassátok el, mert egy fantasztikusan jó történettel gazdagodhattok.  Én bátran merem ajánlani mindenkinek, imádtam a Never never-t. 🙂

Jamais, jamais! ❤ -aki esetleg olvasta már a második részt…

Borító vélemény

7562_b1.jpg

Imádom. Gyönyörű. Nagyon jó jelképeket találhatunk benne, ami kapcsolódik a történethez. Nagy gratuláció a készítőnek és az ötletgazdának.

Folytatás

Colleen Hoover és Tarryn Fisher – Soha, de soha 2.

Soha ne hagyd abba! Soha ne felejts! 7646_b1.jpg

Silas versenyt fut az idővel, ahogy egyre több igazságra derül fény, miközben más szálak összekuszálódni látszanak. Ráadásul most már magasabb a tét, ahogy Silas kezéből egyre inkább kicsúszik az irányítás, és mások kezdik gyanúsnak találni a viselkedését. Charlie bajban van, így hát neki kell áthidalnia a szakadékot a múltjuk és a jelenük között. Mert valahol a „szeretlek”-ek meg a „soha, de sohá”-k között ott rejtőzik az igazság, amiről egyelőre elképzelésük sincs, mégis meg kell találniuk.

Megveheted itt

Soha, de soha: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/colleen-hoover-tarryn-fisher-never-never-soha-de-soha-never-never-1-7562

Soha, de soha 2.: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/colleen-hoover-tarryn-fisher-soha-de-soha-7646?ap_id=moly

Befejezés

“Most fejeztem be a könyvet, és hű!
Kába vagyok, és szerintem így is maradok, amíg a kezembe nem veszem a második részt. Fáj a fejem, fáj a szívem. Imádom Charlie-t és Silast! Meg persze a történetet is. Alig várom, hogy lássam, hová visz bennünket Tarryn és Colleen. Gyönyörű a stílus… nem is tudom, hogyan jellemezzem.” – http://www.maryse.net

 

15973823.gif

Never never” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

