Üvegváros

Tartalom

  • Fülszöveg
  • Kedvhozó
  • Kedvenc idézetek
  • Vélemény
  • Borító vélemény
  • Folytatás
  • Megveheted
  • Befejezés

Fülszöveg

Cassandra Clare – Üvegváros – Végzet ereklyéi 3.

Hogy ​megmentse édesanyja életét, Clarynek el kell utaznia az Üvegvárosba, az Árnyvadászok ősi otthonába – még ha engedély nélkül belépni a városba a Törvénybe is hd1ütközik, márpedig a Törvény megszegése halált jelenthet. Ha ennyi nem lenne elég, Jace nem akarja, hogy ott legyen, Simont pedig börtönbe vetették az Árnyvadászok, akik igencsak gyanúsnak találnak egy vámpírt, akinek nem árt a napfény.
Ahogy Clary egyre többet tud meg családja múltjáról, szövetségesre lel Sebastian, a titokzatos Árnyvadász személyében. Valentine minden erejével azon van, hogy örökre megsemmisítsen minden Árnyvadászt, nekik pedig csak akkor van esélyük vele szemben, ha összefognak örökös ellenségeikkel. De félre tudják-e tenni gyűlöletüket az Árnyvadászok és az Alvilágiak, hogy együttműködhessenek? Miközben Jace rádöbben, mi mindent hajlandó kockára tenni Claryért, vajon a lány újonnan meglelt képességeivel segíthet-e megmenteni az Üvegvárost – bármilyen áron?
A szerelem halálos bűn, és a múlt titkai is végzetesnek bizonyulnak, amikor Clary és Jace szembenéz Valentine-nal a New York Times nagysikerű sorozatának, A Végzet Ereklyéinek utolsó darabjában.

Kedvhozó

Üvegváros.6c2ca1d03188f78c849fee05096b8378.gif
Ne menj, nem teheted
Új barát, vagy talán ellenség?
Démon.
Elveszett szerelmesek… Talán ismét együtt lehetnek?
Gyilkosság… Vér tapad már mindenki kezére.
Együtt sikerülhet?
Régi titkok… A múlt nem rejthet el mindent
Árnyvadász világ… Talán egyszer eltűnhetsz?

Elolvasod? Fényt deríthetsz minden titokra… vagy mégsem? 🙂

Kedvenc idézetek

“– És ne villogtasd itt nekem a szemfogaidat! Ideges leszek tőle.
– Jó – mondta Simon. – Ha tudni akarod, miért van, elárulom, hogy dől rólad a vérszag. tumblr_nfrp3pshyr1rel900o1_500.png
– A kölnim. Eau de Friss Sérülés.”

“– Nem igaz, hogy nem bírom – tiltakozott Simon. – Persze eleinte tényleg gyűlöltem. Olyan arrogánsnak és magabiztosnak tűnt, te pedig úgy viselkedtél, mintha ő fingotta volna a passzátszelet…”

“– Az emberek nem születnek jónak vagy rossznak. Talán hajlamosak rá, hogy ilyenek vagy olyanok legyenek, de az számít, ki hogyan éli le az életét. És hogy kik az ember barátai.”

“Szeretlek, a halálom napjáig szeretni foglak, és ha van élet a halál után, akkor is szeretni foglak.”

“Jace nem vette le a szemét Simonról. A tekintetében izzott a düh, meg még valami, amitől Simonnak kedve támadt fejbe vágni egy a keze CoB-teaser-trailer-city-of-bones-32862577-500-382.gifügyébe kerülő tompa tárggyal. Például egy kisebbfajta teherautóval.”

“– Nem minden rólad szól, Jace – vágott vissza dühösen Clary.
– Könnyen lehet – bólintott a fiú –, de el kell ismerned, hogy a legtöbb dolog igen.”

“Neked sosem jutott eszedbe, hogy Alec valamelyik előző életében egy öregasszony lehetett kilencven macskával, és folyton a környékbeli gyerekekkel kiabált, hogy kotródjanak a pázsitjáról? Mert nekem igen.”

“– Clarissa – szólította meg –, látom, a vámpírt is elhoztad magaddal. Ha kicsit lenyugszanak a kedélyek, muszáj lesz elbeszélgetnünk róla, hogy milyen háziállatokat érdemes tartani.”

Vélemény

Spoileres részek áthúzva!

large.gifÉreztetek már olyat, hogy  egy könyvnek a teljes cselekményét tudjátok már azelőtt, hogy olvastátok? Sajnos én igen és ez a könyv, pedig az Üvegváros volt. Minden nagyobb fordulatát már az előtt tudtam, hogy elolvastam volna a könyvet.

Még áprilisban olvastam ki az Üvegvárost és valahogy az egész cselekményét 89be738e95fbe7658c521fdcb4b7e35d.jpgelfelejtettem. Megmaradtak részek, de olyan nagyon tisztán nem látom át a történetet, sajnos. Miután kiolvastam a könyvemet csak arra emlékszek, hogy a buszon ülve (mert épp Nagy-Britanniában voltam) megkönnyeztem, de mégis úgy gondolom, hogy ha tényleg annyira tetszett volna a történet nem felejtettem volna el. És azt sajnálom most a legjobban, hogy valahogy a Végzet ereklyéi sorozat engem nem ragadott annyira magával, mint a Pokoli szerkezetek. A karakterek nem fogtak meg. Túlságosan befolyásoltak már a filmsorozatbeli kinézetek és 2d0d4366f817ab2696915b49101ad49d.jpgtulajdonságok, amik ha már itt tartunk borzalmasak. Emellett a mai könyves világba már képtelenség anélkül létezni, hogy ne futnánk bele Végzet ereklyéi spoilerekbe. Már az összes nagy csavart tudtam előre, tehát egyáltalán nem voltak olyan dolgok, amik nagyon megleptek volna. És én ezt annyira sajnáltam. Annyira gyönyörű könyv lenne, ha nem tudtam volna mindent előre, de így képtelen voltam annyira élvezni, mint ahogy én arra számítottam. Na, de most hagyjuk azokat az okokat, amiért nem tetszett annyira a könyv és térjünk át a fontosabb dolgokra is. 😀

45ace808cdf818f004ff0a4983e03be2.jpgElérkeztünk ahhoz a kötethez, aminél végre valahára minden kiderül. Kétségtelenül jól írt meg mindent az írónő. Tetszett az, ahogy folyamatosan adagolta a fordulatokat az olvasónak. A legtöbb árnyvadásznak az Üvegváros a kedvenc kötete és számomra sem okozott csalódást. A kedvenc részem egyértelműen az volt, amikor Clary és Jace rájönnek, hogy nem is testvérek, de természetesen Sebastian sem okozott csalódást. Imádom a pszichopata karaktereket. 😀 És bár én már tudom, hogy mégis Sebastian miért olyan amilyen, nagyon jól csavarta a szálakat az írónő és remekül ködösítette a fontosabb részeket. És ne felejtsük el a MALEC-et! ❤ Szerintem ehhez nem kell hozzá fűznöm semmit – mindenki szereti a MALEC-et! Simon karaktere nekem nem nyerte el továbbra sem a tetszésemet. Számomra unalmas… de kérlek ne kövezzetek meg emiatt! 😀 Clary anyja sem váltott ki belőlem nagy reakciót, eléggé furcsa karakter. Clary és Jace jelentek közül abaab613face178c6f1bc5978066d504.jpgpedig egyértelműen Sebastian “meggyilkolása” lett a legjobb. Nagyon jól kidolgozta az írónő azt a részt. Az érzelmeket abszolút eltalálta és imádom Jace és Clary párosát! Raziel angyalt is nagyon szeretem. Mondjuk ki ne szeretné? Feltámasztotta Jace-t! 😀 Ja és ne felejtsük el a klávét. Pls egyik árnyvadász se mondja el a klávénak, hogy borzalmasak. 😀
Azzal viszont természetesen abszolút egyet értek, hogy ez volt a legeseménydúsabb része a Végzet ereklyéi sorozatnak (eddig). Akkor ott a buszon nem tudtam letenni a könyvet és emiatt csak ajánlom minden árnyvadásznak ezt a részt is. Cassandra Clare ismét egy hatalmas és izgalmas utazásra invitálta el az olvasót. Mindenképpen vegyétek meg a könyvet és olvassátok el, ha eddig nem tettétek volna.

Borító vélemény

Ismét az új borító nyert… Gyönyörűek! *.*

Folytatás

Cassandra Clare – Bukott angyalok városa

A ​háborúnak vége, és Clary Fray izgatottan tért vissza New Yorkba, ahol egy lehetőségekkel teli, új világ vár rá. Szorgalmasan edz, hogy Árnyvadász válhasson belőle, hd2.jpgés felhasználhassa különleges képességeit. Édesanyja feleségül megy élete szerelméhez. Az Árnyvadászok és az Alvilágiak végre békében élnek egymással. És ami a legfontosabb, Clary és Jace szerelme végre igazán kiteljesedhet.

Valaki azonban Árnyvadászokat kezd gyilkoni, és az éleződő feszültség újabb véres háborúval fenyeget. Clary legjobb barátja, Simon sem segíthet. Akármerre fordul, valaki maga mellé akarja állítani, hiszen szükségük van az életét megrontó átok rettenetes hatalmára. Arról nem is beszélve, hogy két gyönyörű, ámde veszélyes lánnyal jár egyszerre, akik közül egyik sem tud a másikról.

Amikor Jace minden magyarázat nélkül távolodni kezd Clarytől, a lány egy rejtély kellős közepén találja magát, amelynek a megoldásával valóra válik a legrosszabb rémálma. Rettenetes események láncolatát indítja el, aminek akár az is lehet a vége, hogy mindent elveszít, ami fontos a számára. Még Jace-t is.

Megveheted itt

Üvegváros: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/cassandra-clare-a-vegzet-ereklyei-3-uvegvaros-547?ap_id=moly

Bukott angyalok városa: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/cassandra-clare-a-vegzet-ereklyei-4-bukott-angyalok-varosa-659?ap_id=moly

Befejezés

Lendületes, sziporkázó és végtelenül lebilincselő regény, mely szórakoztató, vad utazásra visz. Azt kívánod majd, bárcsak sose érnél a végére.

tumblr_m9nb2kDkYu1reli55o3_r2_500.gif

Képek forrása: Google

Üvegváros” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Olvastad már a következőt is?
    Egyetértek és az a rossz hír, hogy ez sosem lesz olyan jó, mint a Pokoli szerkezetek. A 6. nekem már egész közel van, de az utálatom miatt a Clary-Jace páros iránt, nem tudom úgy imádni.
    Simont szerintem később azért kedvelni fogod.
    Malec 😍😍❤️❤️
    Nagyon jó bejegyzés lett!

    Kedvelik 1 személy

    1. Igen olvastam, holnap érkezik róla blogposzt, de gyakorlatilag ugyan az a véleményem róla, mint az Üvegvárosról. Most várom az 5. rész új borítós változat megjelenjen! 🙂 Köszönöm! ❤️

      Kedvelik 1 személy

  2. Én imádtam az összes részt, de az Üvegváros a kedvencem. Valahogy ez ragadt meg bennem a legjobban. Imádtam, nagyon gyorsan történtek az események. És bár tény, hogy a Pokoli szerkezetek tényleg egy külön kategóriát képvisel, azért Jace és Clary párosa se semmi. Imádom Cassandra könyveit, és remélem te is imádni fogod a folytatást. De a Pokoli szerkezeteket ki ne hagyd. Az kötelező!!!!

    Kedvelik 1 személy

    1. Én a Pokoli szerkezeteket már olvastam és imádtam, hatalmas kedvenc. ❤️ A Végzet ereklyéit is szeretem, de sajnos nekem annyira nem tetszett, mint a Pokoli szerkezetek, de imádom Clary és Jace párosát és természetesen a Malec-et is! 😀 Cassandra Clare nagyon tehetséges író! 🙂

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

