Bukott angyalok városa

Tartalom

  • Fülszöveg
  • Kedvhozó
  • Kedvenc idézetek
  • Vélemény
  • Borító vélemény
  • Folytatás
  • Megveheted
  • Befejezés

Fülszöveg

Cassandra Clare – Bukott angyalok városa – Végzet ereklyéi 4.

A ​háborúnak vége, és Clary Fray izgatottan tért vissza New Yorkba, ahol egy 7449_b1.jpglehetőségekkel teli, új világ vár rá. Szorgalmasan edz, hogy Árnyvadász válhasson belőle, és felhasználhassa különleges képességeit. Édesanyja feleségül megy élete szerelméhez. Az Árnyvadászok és az Alvilágiak végre békében élnek egymással. És ami a legfontosabb, Clary és Jace szerelme végre igazán kiteljesedhet.

Valaki azonban Árnyvadászokat kezd gyilkoni, és az éleződő feszültség újabb véres háborúval fenyeget. Clary legjobb barátja, Simon sem segíthet. Akármerre fordul, valaki maga mellé akarja állítani, hiszen szükségük van az életét megrontó átok rettenetes hatalmára. Arról nem is beszélve, hogy két gyönyörű, ámde veszélyes lánnyal jár egyszerre, akik közül egyik sem tud a másikról.

Amikor Jace minden magyarázat nélkül távolodni kezd Clarytől, a lány egy rejtély kellős közepén találja magát, amelynek a megoldásával valóra válik a legrosszabb rémálma. Rettenetes események láncolatát indítja el, aminek akár az is lehet a vége, hogy mindent elveszít, ami fontos a számára. Még Jace-t is.

Kedvhozó

Azzal, hogy Valentine meghalt, még nincs vége semminek.
Vajon életre kelhet az, aki elment?JaceClary.jpg
Ki bántalmaz ártatlanokat?
Igaz szerelem van Clary és Jace között?
Ki az a Will Herondale? (megsúgom: az én férjem 😛 )
Simon… Mi történt veled?

Az árnyvadászok története még nem fejeződött be, ezernyi rejtéllyel találkozhatunk még…

Kedvenc idézetek

“– Ha a Néma Városba megyünk, talán felöltözhetnél. Mármint nekem nagyon bejön ez a bugyis-melltartós felállás, de nem tudom, a Néma Testvérek mit szólnának hozzá. Csak 01f637f6db59069eef18545e83e22ae2.jpgnéhányan maradtak, és nem szeretném, ha belepusztulnának az izgalomba.”

“– Folyton ezekkel a nevekkel jön – szólt. – „Ismertem Mihályt”. „Ismertem Szamaelt”. „Gábriel arkangyal lőtte be a sérómat”. Mintha azzal akarna dicsekedni, hogy egy zenekarban játszik a fél Bibliával.”

“– (…) Te vagy az első Árnyvadász, akivel találkoztam.
– Szar ügy – vont vállat Jace. – Ezek után az összes többi szörnyű csalódás lesz.”

“Magnus a tenyerébe temette az arcát.
– Vagy van itt egy csomó lány is, ha már úgy fest, tumblr_nsa03432sb1u4bb64o1_500.pnghogy nálad a kenyér mindkét oldala vajas. Van egyáltalán olyan, ami nem izgat fel?
– A sellők – felelte Magnus az ujjai mögül. – Azoknak mindig olyan vízinövényszaguk van.”

“– Egyszer találkoztam Napóleonnal – mondta Magnus. – Bár nem volt vele viszonyom. Ijesztően prűd volt, ahhoz képest, hogy franciának született.”

“– Viszont az ő fajtáját nem nagyon csípem – bökött az ujjával Jace-re. – Azt hiszik, jobbak mindenkinél.
– Nem – helyesbített Jace. – Csak én hiszem azt, hogy jobb vagyok mindenkinél, ellenben ezt kellő bizonyítékokkal alá is tudom támasztani.”

Vélemény

Spoileres részek áthúzva.

Őszintén?large.jpg
Így vissza gondolva nem nyűgözött le annyira a történet, mint vártam volna.
Először is Simon-t egyszerűen nem bírom. Sajnálom, hogy ezt kell mondjam, de számomra annyira borzasztóan unalmas karakter, hogy azt el nem tudom mondani. Nem tudja eldönteni, hogy akkor most Malia vagy Isabell kell-e neki és mindkét lányt csak hülyíti. Borzasztóan szánalmasnak találtam. Folyamatosan idegesített.
4f8f56953feae927f71162858e5115f1--so-cute-alec-lightwood.jpgClary és Jace kapcsolata sem dobott akkorát a könyvön. Nagyon örültem én is annak, hogy végre együtt lehetnek, de azért én egy kicsit többet is vártam volna. Hol vannak a nagyon heves érzelmek? Mondjuk azért azt nem tagadhatom, hogy Jace beszólásai kiválóak voltak. 😀
Viszont, amit egyenesen imádtam az a MALEC volt! ❤ Istenem annyira jó volt látni, hogy Alec és Magnus mennyire aranyosak együtt és hát természetesen ehhez kapcsolódóan Will is vissza tért a történetbe… Drága olvasóim. El nem tudom mondani nektek, hogy milyen szintű fájdalmat és örömöt éreztem egyszerre, amikor csak megláttam Will nevét  a könyvben. Vissza tértek az igazi Pokoli szerkezetes érzések és ahh… IMÁDTAM. Ja és lenne egy753685.jpg személyes üzenetem számodra Alec: Will miatt nem kell aggódnod, ő az enyém. ❤
Ami viszont nagyon tetszett a történetben, hogy Cassandra Clare nem próbálta meg elhúzni a történetet, hanem tényleg olyan volt az egész könyv mint a normális élet árnyvadászokkal vegyítve. Valentine halála nem jelentette azt, hogy minden rendben lesz. Az írónő felhozta azokat a problémákat is, amiket a fő gonoszunk elvesztése jelentett. Megmutatta tumblr_ml5r6im9gU1rls6s4o2_500.pngazt, hogy a halálával nem szűnt meg minden rossz. Van még folytatás, van emögött több is.
És, hát a végső csavar elképesztően bámulatos volt. Vissza tért közénk Sebastian, akit én őszintén megmondom, hogy kedvelek. 😀 Nagyon tetszett, hogy a véglezárásból az írónő kicsit kihagyta Clary-t és  Jace és Sebastian ellentétével fejezte be ezt a részt. Már ha ezt a hatalmas függővéget lezárásnak mondhatom. Nagyon jó fordulat volt az írónőtől.f63de92611d452242e6cacff1fa208ee.jpg
És bár, mint láthatjátok eléggé vegyes érzelmeket írtam le a könyvről, viszont miután kiolvastam egy hónapja ezt a részt, jegyzetként ezt írtam a  a telefonomba: Biztos voltak hibái, de én ezeket most nem szeretném cincálni. Egyszerűen csak jó volt olvasni a könyvet. Teljesen kómába ejtett és magához láncolt. Függővé tett. -szóval azért a könyv felkerült a kedvenceim közé, de remélem a folytatásai azért kicsit izgalmasabbak lesznek.

Will Herondale az enyém! 😛

Borító vélemény

Nagyon tetszik mindkét borítófajta, nekem az új borítós található meg a polcomon. Az eredetin Clary és Simon látható, az újon Isballe.

Folytatás

Cassanra Clare – Elveszett lelkek városa

Mi az az ár, ami még a szerelemért is túl magas? Amikor Jace és Clary ismét találkoznak, 7889_b1.jpga lány elborzadva tapasztalja, hogy szerelmét és gonosz bátyját Lilith varázslata egymáshoz köti. A Klávé célja megölni Sebastiant, de lehetetlen anélkül végezni az egyik fiúval, hogy a másiknak ne essék bántódása. Alec, Magnus, Simon és Isabelle tündérekkel, démonokkal meg a könyörtelen Vasnővérekkel alkudozik, Clary pedig veszélyes játszmába kezd. A tét nem csak a saját élete, de Jace lelke is egyben. De bízhat-e még a fiúban egyáltalán?
Szerelem. Vér. Árulás. Bosszú. A Végzet Ereklyéi lélegzetelállító ötödik darabjában közelítő sötétség fenyegeti az árnyvadászokat.

Megveheted itt

Bukott angyalok városa: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/cassandra-clare-a-vegzet-ereklyei-4-bukott-angyalok-varosa-7449

Elveszett lelkek városa: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/cassandra-clare-a-vegzet-ereklyei-5-elveszett-lelkek-varosa-7889

Befejezés

Szerelem. Vér. Árulás. Bosszú.
A Végzet ereklyéi-sorozat szívdobogtató negyedik kötetében a tétek magasabbak, mint valaha.

tumblr_mi926jrd2c1qa5yjbo1_500.gif

Képek forrása: Google

Bukott angyalok városa” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Sajnálom, de ellenkeznem kell. Will az enyém!!! 😀
    Egyébként nagyon jó bejegyzés lett, szinte mindenben egyetértek. (Viszont nem Malia hanem Maia, de lehet csak félregépelés)
    Malec forever! De vigyázz a következő részben! 🙄
    Az, hogy Jace és …. zárja az nem véletlen. 😀
    Látom Jacet és Claryt te jobban elviseled én ennél a résznél már teljesen kibuktam rájuk.

    Kedvelik 1 személy

    1. Figyelj, mindenki tudja, hogy Will az enyém!!! 😀
      Köszönöm és nem elgépelés volt, hanem összekevertem egy másik vérfarkassal… 😀

      Kedvelés

      1. Arra is gondoltam, hogy arról lehet szó, fel is figyeltem, hogy jót olvasok e. Vérfarkas, Malia, hmm Teen Wolf, de ez Végzet ereklyéi. Hogy őt mennyire nem shippeltem Stilesszal!

        Kedvelik 1 személy

Vélemény, hozzászólás?

