Egy űrállomás-takarító naplója

Tartalom

  • Fülszöveg
  • Kedvhozó
  • Kedvenc idézetek
  • Vélemény
  • Borító vélemény
  • Befejezés

Fülszöveg

J. L. Wesley – Egy űrállomás-takarító naplója

Az ember azt hinné, hogy egy űrállomáson nem unalmas az élet. Ez igaz lehet, ha covers_432230.jpgfelelősségteljes a munkaköröd, esetleg egy erre járó űrhajó legénységéhez tartozol. De ha a takarító és karbantartó személyzet tagja vagy… az nem túl izgalmas. Max élete ebben az egyhangú, de nyugodt mederben folyik egészen addig, míg meg nem ismeri Lydiát. A lánynak köszönhetően belekeveredik a Xendonon dúló polgárháborúba, ami több fájdalmat okoz, mint azt valaha is képzelte volna. A békés élet és a kalandok közt egyensúlyozva nehéz döntéseket kell meghoznia, melyek akár az életébe is kerülhetnek.

Kedvhozó

Takarítok. Ez a munkám. Egészen addig, amíg gyilkossággal nem vádolnak…
Új élet.
Új barátok.
Végtelen veszélyek sorozata.
Hogyan változhat meg egy takarító élete?
Végtelen lehetőségek tárháza, de vajon mit választ Max?
Egy napló, ami egy egész életen át vele volt, most a te kezedbe került.

Tudd meg mi a története egy űrállomás-takarítónak.

Kedvenc idézetek

“– Lydia, én különleges vagyok?- Öt napja érkeztünk meg az AA00AA-ra, és azóta csak ez a kérdés járt a fejemben.
– Mi van? man-cleaner-18434210.jpg
– Különleges vagyok?
– Frászt. Talán annak érzed magad?”

“Megittam hát az italom, majd kisétáltam az ajtón, miközben több tucatnyi tekintetet éreztem a hátamban… és legalább ennyi képzeletbeli kést.”

“… Ember vagy, igaz?
– Igen.
– Még soha nem találkoztam senkivel a fajtánkból.
– Soha? Az hogy lehet? Tudom, hogy nem vagyunk túl sokan, de azért én már legalább öt-hat emberrel találkoztam életem során.
– Könnyű annak, akinek volt élete.”

“– Rox-al összeakaszkodtál már?
– Nem, és igazából, nem is nagyon szeretnék. Tetszenek így a csontjaim, egyben,törés nélkül.”

Vélemény

Spoileres részek áthúzva.

Összességében elnyerte a tetszésemet.18118965_1762751037369617_8526832621352351000_n-720x320
Amikor először futottam bele molyon ebbe a könyvbe, azonnal kíváncsi lettem. Egy űrállomás-takarító naplója. Most kérlek, kinek ne hívná fel a figyelmét egy ilyen cím?
Nagyon tetszett a történet, nagyon jól ki lett találva az egész. Hatalmas személyiség fejlődésen ment keresztül főszereplőnk és jó párszor elnevettem magamat olvasás közben. Az egyéb szereplők nagyon jól ki lettek találva, bár sajnos annyira mélyen egyikkel sem ismerkedhettünk meg. A kedvencem egyértelműen Lydia lett. 😀
Bár nem tagadhatom, hogy eleinte, az első ötven oldal előtt még nem mondtam volna, hogy annyira tetszene ez a könyv. Nagyon nehezen barátkoztam meg azzal a helyzettel, 69hogy gyakorlatilag semmiről nem kaptunk részletes beszámolást és jó párszor hiányoltam, hogy nem lettek rendesen kifejtve részek és ezáltal sajnos én nem tudtam bele élni magamat annyira a történetbe, de ezeket a dolgokat ugyebár annak köszönhettük, hogy egy naplóról van szó. Egy nagyon érdekes naplóról.
Viszont, amit képtelen vagyok nem elmondatni, hogy mennyire tetszett a könyv vége. Most ne röhögjetek nem azért tetszett a vége, mert vége volt, hanem mert az író nagyon jól eltalálta ezt a befejezett befejezetlenséget. Tudom sokan nem szeretik a könyvekben a függővégeket, de én egyenesen IMÁDOM őket, hiszen ezeknek köszönhetően az olvasó tovább gondolkodhat azon, hogy vajon mi történt ezután. Vajon túlélték vagy meghaltak? 17309916_1740217859622935_973214701711553244_o-815x520.jpgNagyon jól ki lett találva.
A könyv utolsó fejezetnél pedig rájöttem, hogy miért volt fontos a napló. Emlékeztek még ugyebár arra, amikor a szereplők arról beszéltek, hogy az ő történetük majd fent marad az utókornak? A könyv végén pontosan ez történt. Kiadták a naplót és mindenki megtudta annak a történetét, hogy hogyan lett egy egyszerű takarítóból egy hős. Abszolút tökéletes befejezés.

Véglezárásként azt tudom elmondani a könyvről, hogy a végül elnyerte a tetszésemet. Egy humoros délutáni olvasmány, amit mindenki szívesen elolvas egy nehéz nap után.
Köszönöm L. J. Wesley, hogy elolvashattam könyvedet és én is bepillantást nyerhettem Max világába.

Ui.: Volt pár elgépelés a Charapter 19 rész előtt.

Moly linkje a könyvnek: https://moly.hu/konyvek/l-j-wesley-egy-urallomas-takarito-naploja

Borító vélemény

statements_870004.png

Természetesen imádom. Tökéletesen passzol a történethez.

Befejezés

“Az űrállomásokon elég gyorsan hoznak döntéseket.”

space-12.jpg

Képek forrása: Google

Vélemény, hozzászólás?

