Üvegtrón

Tartalom

  • Fülszöveg
  • Kedvhozó
  • Kedvenc idézetek
  • Vélemény
  • Borító vélemény
  • Folytatás
  • Megveheted
  • Befejezés

Fülszöveg

Sarah J. Maas – Üvegtrón

Az ​ismert világ leghíresebb orgyilkosa. Celaena Sardothien gyönyörű és halálos. A sors nagy dolgokat tartogat a lenyűgöző, ifjú nő számára.6220_b1.jpg

Távolvég sötét, nyomorúsággal teli sóbányáinak mélyén egy megviselt,tizennyolc éves lány robotol a rabszolgák között. Életfogytiglanig tartó kényszermunkára ítélték. Hiába képezték ki a földrész legjobb orgyilkosai. Hiába lett a halálos mesterség leghíresebb művésze. Elkövetett egy végzetes hibát. Elfogták.

A kegyetlen börtönbe egy napon különös látogató érkezik. Az ifjú és felettébb jóképű Westfall kapitány meglepő ajánlatot tesz a rettegett orgyilkosnak. Szabad lehet, ha előtte végrehajt egy hihetetlenül vakmerő és elképesztően nehéz feladatot. Az ország koronahercege bajnokot akar küldeni az apja halálos versenyére. Csatasorba állnak a birodalom legtehetségesebb tolvajai és legkönyörtelenebb harcosai. A küzdelem tétje az életben maradás. Ha győz, Celaena visszanyeri a szabadságát. Függetlenül attól, hogy képes lesz-e megnyerni a kegyetlen versengést, megrázó felfedezés vár az ifjú hölgyre. Már csupán az a nagy kérdés, hogy meglágyulhat-e egy orgyilkos kőszíve.

Kedvhozó

Halálra ítéltek, mert orgyilkos vagyok.
Most pedig azt kérik, hogy gyilkoljak a királyért. baeed6d81e0c1d2f9396277740420237--glasses-quotes-throne-of-glass-quotes.jpg
Megteszem.
Megteszem, mert végre szabad lehetek.

Próbák.
Álmok.
Gyilkosságok.
Megolvadhat egy orgyilkos kőszíve?

Minden egyes nap közelebb kerülök a szabadságomhoz… de mi van ha én nem akarok elmenni?

Kedvenc idézetek

”    – Sajnálatos módon az olvasás mostanára már kiment a divatból.
– Semmi baj. Annál több jut nekem.”

tumblr_opz05cfDER1vz90iwo1_500.jpg”    – Menjen innen! Mindjárt meghalok – nyöszörögte Celaena a párnájának.
– Egy szép hölgy nem halhat meg egy szál magában – jelentette ki Dorian, és megsimogatta a lány kezét. – Szórakoztassalak egy érdekes történettel a halálod pillanatában? Miről olvassak neked?
Celaena elrántotta a kezét.
– Szívesen meghallgatnám a fafejű herceg történetét, aki nem akarta békén hagyni az orgyilkost.
– Ó, imádom azt a mesét! Annyira szép a vége. Tudtad, hogy az orgyilkos csak színlelte a betegséget? Így akarta felhívni magára a herceg figyelmét. Ki gondolta volna? Milyen dörzsölt nőszemély. A hálószobai jelenet pedig egyszerűen lenyűgöző. Érdemes elolvasni a végét is, pedig előtte mennyi ostobaságot fecsegnek!

“A könyvtárakban a legkülönfélébb gondolatok rejtőztek. Ezek némelyike veszélyesebb és erősebb volt még a legfélelmetesebb fegyvernél is.”12b168574f400b8d49233b06ff8ea5db--celaena-sardothien-throne-of-glass.jpg

“– Bármire képes vagy, ha elszánod magad.”

“Az ember igenis jó. Valahol mélyen mindenkiben ott van a jóság parányi morzsája. Ott kell hogy legyen.”

“– Szeretem a zenét. Amikor felcsendül a muzsika, én… Teljesen elveszek benne. Érti, hogy miről beszélek? Egyszerre leszek üres és mégis teli. Érzem, ahogy körülöttem elsüllyed az egész világ. Amikor játszom, akkor… Kivételesen nem elpusztítok valamit. Hanem létrehozok.”

Vélemény

Spoileres részek áthúzva!

Ohh… Éreztetek már olyat, hogy egy könyvet nektek írtak? 6da99101739cdf581f9cb02bc4b0b17e--list-of-characters-celaena-sardothien.jpg
Mert nekem pontosan ilyen érzésem volt, miközben az Üvegtrónt olvastam. Egyszerre éreztem magamat rettentő boldognak és szomorúnak. Imádtam minden egyes pillanatát a könyvnek. Imádtam a szereplőket. Imádtam a történetet és úgy összességében IMÁDTAM az Üvegtrónt. Eddig nem igazán tapasztaltam meg azt az érzést, amikor nem tudsz elaludni egy könyv miatt, az Üvegtrónnak köszönhetően már ezzel az érzéssel is gazdagodhattam. Egyszerűen ettől a könyvtől valahogy több lettem.
Nagyon tetszett az egész felvezetése a történetnek. Már az első pillanattól imádtam Celaena karakterét. Minden meg volt benne, amit én imádok egy karakterben. Abszolút azonosulni tudtam vele. Celaena mellett a másik KEDVENC szereplőm egyértelműen Dorian… fenomenálisan tumblr_nwd5gofRs41uhmixmo1_1280.jpgimádom Doriant. Konkrétan bele haltam, amikor a könyv végén Celaena elválik Doriantól.  MIÉRT? BASSZUS SZERETED ŐT! Ahh abszolút kikészültem.  És hát nem hagyhatjuk ki Chaolt sem, akit én nagyon szeretek és nagyon gyönyörű az a barátság, ami kialakult Celaena és közte. Kiemelem BARÁTSÁG. Ennél több ne legyen. 😀
A történet minden egyes pillanatát imádtam. Komolyan  teljesen kikészültem miután letettem a könyvet. Akartam a folytatást a kezemben látni… nem is. Ez nem jó megfogalmazás. KÖVETELTEM a folytatást, ami egyébként mai napig nincs még a polcomon és emiatt pedig nagyon kivagyok. tumblr_mo36kzqPxd1qisgldo1_500.jpg
Sarah J. Maas mit műveltél velem? Ez a könyv abszolút megváltoztatott mindent. Még soha nem írtam könnyes szemmel könyvajánlót, most ez is megtörtént. Nem tudom kifejezni és leírni azt, hogy mennyire szerettem az Üvegtrónt. Ja, és mielőtt bárki kérdezné: a Tüskék és rózsák udvara is pontosan ugyan ilyen volt. Mindkét könyv TÖKÉLETES volt. Imádom. Imádom. Imádom.
Nagyon köszönöm a Molybirodalom bloggerinájának, Betrice8-nak, hogy tumblr_nq1q4bQM4g1qboiilo1_500.pngmeggyőzött a könyv elolvasásával kapcsolatban. Nem tudom kifejezni, hogy mennyire hálás vagyok.

Nem találok szavakat. Nem tudom elmagyarázni azt, amilyen érzés volt az Üvegtrónt olvasni. Csak vegyétek a kezetekbe ezt a könyvet és majd ti is megértitek… ❤

Ui.: Ezer bocsánat, amiért ez egy kicsit össze-vissza könyvértékelés lett, de egyszerűen kábulatba ejt ez a könyv… ❤

Borító vélemény

6220_b1

Imádom. Imádom. Imádom. TÖKÉLETES. FANTASZTIKUS. ELKÉPESZTŐ.

Folytatás

Sarah. J. Maas – Éjkorona6821_b1.jpg

Celaena könyörtelen küzdelemben legyőzte ellenfeleit és a király bajnoka lett. Ezentúl a király ellenségeit kell elpusztítania, akik kegyetlen uralmának akarnak véget vetni. A lány azonban ahelyett, hogy eltenné őket láb alól, figyelmezteti őket és ezzel segít nekik. Szörnyű titkát eleinte még Chaolnak sem meri bevallani, akihez akarata ellenére egyre inkább vonzódik. Mennyire bízhat meg benne? Végül is Chaol a királyi testőrség kapitánya. A szívére vagy az eszére hallgasson?

Megveheted itt

Üvegtrón: https://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/sarah-j-maas-uvegtron-6220?ap_id=moly

Éjkorona: https://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/sarah-j-maas-ejkorona-6821?ap_id=moly

Befejezés

“Az izgalmas történet fordulatokkal teli kalandos utazásra küldi olvasóját egy lenyűgöző bűnöző társaságában. Nagyszerű olvasmány.” – Caitrin Tate

tumblr_nt5xdn2C7b1uatwrho1_1280.jpg

Képek forrása: Google

 

Reklámok

Üvegtrón” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Úúgy örülök, hogy ennyire imádtad!! Szívesen győztelek meg tudtam, hogy tetszeni fog. Kívánom, hogy mihamarabb olvashasd a 2.részt is, ami szerény véleményem szerint ennél is jobb. Van egy kis véleménykülönbségünk Dorianről, de a többiben egyetértek. Nagyon jó bejegyzés lett! Ha nem olvastam volna mostmár olvasnám ennek az értékelésnek az olvasása után.

    Kedvelik 1 személy

Vélemény, hozzászólás?

