Ne érints

Tartalom

  • Fülszöveg
  • Kedvhozó
  • Kedvenc idézetek
  • Vélemény
  • Borító vélemény
  • Folytatás
  • Befejezés

Fülszöveg

Tahereh Mafi – Ne érints

Nem érinthetsz meg, súgom. Hazudok, de ezt nem mondom meg neki. Ő megérinthet, de ezt sosem fogom megmondani neki. Kérlek, érints meg, ezt akarom mondani neki. covers_352775.jpg
Bizonyos dolgok megtörténnek, amikor az emberek megérintenek.
Furcsa dolgok.
Rossz dolgok.
Halálos dolgok.

Senki sem tudja, miért végzetes Juliette érintése, de a Regeneráció kormányának tervei vannak vele. És terveik között szerepel, hogy fegyverként használják a lányt.
De Juliette-nek is megvannak a maga tervei.
Soha életében nem volt szabad, ám végre felfedezi magában az erőt, hogy visszavágjon. És megtalálja a jövőt az egyetlen fiúval, akiről azt hitte, örökre elvesztette.

Tahereh Mafi delejes erejű első regényében egy emberfeletti erővel rendelkező lány egy hatalmi játszma közepén találja magát egy szánalmas világban, mely tele van vérpezsdítő szerelemmel, kábító gonoszsággal és a jövőt meghatározó választásokkal.

Kedvhozó

– Könyv hátuljáról – tumblr_mvqtj42P6K1sx5rcvo1_500

Megvagyok átkozva.
Tehetségem van.

Szörnyeteg vagyok… 
Emberfeletti vagyok.

Érintésem halálos.
Érintésem erő.

A fegyverük vagyok.
Nem hagyom magam.

Kedvenc idézetek

“Könyvek lapjai között töltöttem az életemet. Emberi kapcsolatok hiányában papírszereplőkkel létesítettem kapcsolatot. A leírt történetek által éltem meg szerelmeket tumblr_n3078w8Jaq1rkmqtuo1_500.pngés veszteségeket, képzettársításokban tapasztaltam meg a kamaszkort. Világom világok hálójával átszőtt háló; láb a lábhoz, csont az ínhoz, gondolatok és képek együvé szövődnek . Betűkből vagyok, mondatokból kreált karakter, kitalált történetek alakította képzelettöredék.”

“– Menjen a pokolba!
Az álla megfeszül, az ajtóhoz sétál.
– Azon vagyok.”

“Mindig csodáltam az esőcseppeket.
Csodálom, hogy mindig lefelé esnek, megbotlanak saját lábukban, elfelejtenek ejtőernyőt tumblr_nq7w9gOJ391usoccro1_500venni, és csak úgy leugranak az égből a bizonytalan cél felé.”

“Kifogytam a szavakból. A zsebem tele van betűkkel, amiket nem tudok összerakni, és olyan kétségbeesetten akarok mondani valamit, hogy inkább semmit sem mondok.”

“Azon gondolkodtam, vajon az eltérő szemszín azt jelenti-e, hogy az emberek másként látják a világot. És hogy fordítva is működik-e a dolog: a világ is másként látja-e az embert.”

Vélemény

Zseniális.
Gyönyörű.368a322d5f45e3cc40e23ce596f01fe7--shatter-me-quotes-shatter-me-series.jpg
Szívszorító.
IMÁDTAM EZT A KÖNYVET!

Elképesztő az, amit ez a könyv az olvasóval művel. Imádom az író stílusát, imádom a szereplőket és imádom az egész történetet.
Faltam a lapokat olvasás közben és természetesen egyhuzamban kiolvastam az egész könyvet és már alig várom, hogy a folytatás is a kezembe legyen.
Az író egyszerűen fenségesen csavarta a szálakat és olyan meglepetéseket adott az olvasónak, amire senki sem számított. Egyszerűen elképesztő volt.
Rengeteg izgalmas helyzettel lehet találkozni a könyvben és ahhww természetesen a f4cf0efb941d56982d26263fce9d4f38--shatter-me-series-ya-books.jpgszerelem sem maradhat ki, ami természetesen ŰBERBRUTÁLISAN (van ilyen szó?) JÓ LETT!
Imádom azokat az ellentéteket, amik a főszereplő lányban, Juliettben megjelentek.
Fegyverük vagyok.
Nem hagyom magam.
Imádtam az egészet. Nem tudom szavakba önteni azt az érzést, amit ez a könyv adott. Már az első oldalon tudtam, hogy ez a könyv bizony kedvenc lett.
Olyan szintű erős karakterekkel lehet találkozni, mint az Üvegtrónban és a Tüskék és rózsák udvarában.
Egyszerűen csak tökéletes volt, hibátlan és elrabolta a szívemet ez a könyv. Olyan hatást gyakorolt rám, amit nem gondoltam volna.

Borító vélemény

covers_352775

OLYAN CSODÁLATOS, HOGY AZT LE SEM LEHET ÍRNI. Imádom ezt a könyvet nézni. Egyszerűen minden benne van. Fantasztikus. Tökéletes. Ámulatba ejtő.

Folytatás

Tahereh Mafi – Ne keress

AJKUNK ​ÖSSZEÉR és úgy érzem, mindjárt széthasadok. Úgy csókol, mintha elveszített és megtalált volna, mintha elsodródnék tőle, de ő soha nem lenne hajlandó elengedni engem.2503714_5.jpg

Juliette elmenekült a Regenerációtól. Már nem vihetik véghez vele a tervüket, már nem használhatják fegyvernek. Most már szabadon szeretheti Adamet. Ám Juliette sosem szabadul meg attól, hogy érintése halálos. És Warnertől sem szabadult meg, aki ádázul keresi őt. Juliette-et a múltja kísérti, a jövőjétől pedig retteg; tudja, hogy olyan döntéseket kell hoznia, amelyek megváltoztatják az egész életét. Olyan döntéseket, amelyekkel választania kell a szíve, és Adam élete között.

„Rémisztő és egyedi ennek a könyvnek a világa; karaktereiben izzik a szenvedély. Tahereh Mafi bátor, újszerű stílusában nyers érzelmek sziporkáznak. Borzongatóan izgalmas, nagyon jól megírt történet az önmegismerésről és a tiltott szerelemről. A sorozat kötelező olvasmány a rossz világok témájú ifjúsági irodalom kedvelőinek… illetve az irodalomkedvelőknek általában.”
– Ransom Riggs, New York Times bestseller szerző, a Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei című könyv írója

„Veszélyes, szexi, romantikus és nagyon izgalmas. Fogadjunk, hogy nem tudjátok letenni!”
– Kami Garcia, New York Times bestseller író, a Lenyűgöző teremtmények sorozat szerzője

Befejezés

„Letehetetlen, ​átható, sugárzik belőle a romantika. Irigy vagyok rá. Képtelen voltam abbahagyni az olvasást.”
– Lauren Kate, a FALLEN: KITASZÍTVA című könyv szerzője –

7024f1f2b0a84c2e455bb3d14fac16e5--story-ideas-story-inspiration

 

 

Reklámok

Ne érints” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

