Egyszer

Tartalom

  • Fülszöveg
  • Kedvhozó
  • Kedvenc idézetek
  • Vélemény
  • Borító vélemény
  • Befejezés

Fülszöveg

Leiner Laura – Egyszer

Bexi kezd besokallni a popszakmától. A lehetőség, hogy folytathatja tanulmányait, 3862207_5ráadásul olyasmivel foglalkozhat, amit igazán szeret, miközben megmaradnak neki a barátai, Aszádék, Antiék, Körte és persze a legfontosabb, Nagy Márk… túl szép, hogy igaz legyen.
Azután az őrült hét után a balatoni nyaralóban minden megváltozott, Bexi és Nagy Márk kézen fogva léptek be, hogy együtt nézzenek szembe a kiadó tulajdonosával, de nem biztos, hogy a kapcsolatuk kibírja mindazt, ami rájuk vár.

Kedvhozó

Egy új életnek neki lendülni, anélkül a személy nélkül, aki a legfontosabb neked.large (1).jpg
Már megint mi történt Nagy Márkkal és Bexivel?
Hová tűnt Balog?
Gerinek vajon lesz még egy utolsó beleszólása mindenbe?
Mi történhet még egy popszakmában?

Ez az utolsó dal, ami egyszerre valaminek a vége és a kezdete.

Kedvenc idézetek

“– Mit csinálsz, te gyerek? – kérdezte ököllel megdörzsölve a szemét, mire a fejemet rázva a mellkasába fúrtam a fejem, és semmi mást nem tudtam mondani, csak annyit, hogy 18300202_1893166487567115_5926261957387616256_n.jpgköszönöm. Az egészet.”

“– Madzag, ölj! – kiáltotta hirtelen Puding.”

“– Szulejmán – állapodott meg a tekintete Kemálon.”

“– A Budai – Nagy kettősből még sok rossz nem sült ki – mosolygott bátorítóan Botond.
– Ez azért merész kijelentés volt – köhintette Puding, a többiek pedig halkan felnevettek.”

Vélemény

Spoileres részek áthúzva!

Huhh, hát nem tudom, hogy ki hogy van vele, hogy most megköveztek-e a véleményem után vagy sem, de: nem tetszett a könyv.tumblr_oqd68dATkl1stp559o1_1280
Elmondhatatlanul nagy #márker vagyok, de ez a könyv nekem egyáltalán nem nyerte el a tetszésemet. Először is megint minden az elejéről kezdődött. Márk és Beki szakítanak Balog miatt, vége a világnak. Beki megint ír egy (vagy inkább 62) új számot Nagy Márknak és újra összejönnek. THE END  Komolyan mondom annyira felcseszte ez a könyv az agyamat, hogy gyakorlatilag folyamatos körforgás az egész történet és folyamatosan ugyan azok történnek. SOKKAL többet vártam volna ettől a befejező résztől. Szerintem viszonylag klisés volt, már a poénok sem voltak jók, a csavarok iszonyat gyorsan kitalálhatóak voltak és NAGYON untam a könyvet. Pedig Istenem annyian large.jpgdicsértétek, imádtátok, az egekig magasztaltátok, én pedig most itt állok és HATALMASAT csalódtam. Az összes eddigi részben volt valami extra dolog, volt benne valami realisztikus, de az Egyszer valami katasztrófa volt. A végén már csak kínomban röhögtem az egészen. Egyszerűen csak kikészültem, nekem már túl sok volt ez a könyv. Egyszerűen nem. Elég.
Jobb befejezést akarok.
Egyre inkább úgy érzem, hogy nekem ezek a való életben játszódó könyvek unalmasak. Abszolút a fantasy világokban tudom csak kiélni az olvasási szenvedélyeimet. Szerintem most az Egyszer után egy jó ideig nem fogok hasonló könyvet venni/olvasni.

Borító vélemény

3862207_5

Nem tetszik. Pont.

Befejezés

“És most nem olvashatjuk a végén azt, hogy “Folytatás következik”! Köszönjük ezt a sorozatot is!” – Bokor Ráchel

11.jpg

Reklámok

Egyszer” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

