A sorok között

Tartalom

  • Fülszöveg
  • Kedvhozó
  • Kedvenc idézetek
  • Vélemény
  • Borító vélemény
  • Folytatás – hogyan került hozzám a könyv?
  • Megveheted
  • Befejezés

Fülszöveg

Tammara Webber – A sorok között

Reid Alexander hozzászokott, hogy megkapja, amit akar – most pedig épp legújabb 6871_b1.jpgszereplőtársát, Emma Pierce-et akarja. Az egész világ fölsorakozik, hogy szépen a kezére játsszon ebben, amíg a külső forgatási helyszínen a fiú két váratlan akadállyal nem kerül szembe: egy ádáz volt barátnővel meg egy szintén Emma kegyeire pályázó vetélytárssal.
Emma Pierce csak most tette meg a nagy lépést, szakított a reklámokkal és televíziós filmekkel, amelyek éveken át foglalkoztatták. Az igazi mozifilmben – a szuperdögös Reid Alexander mellett – kapott főszerep valóra vált álommal ér föl. Emma azonban titkos vágyat rejteget a szívében:
egyszerűen normális lány szeretne lenni.

Kedvhozó

Egy nagy lehetőség.9bd75913577d09a0eb1a9ed493d1e8f7.jpg
Két srác.
Egy új élet.

Emma megkapja a nagy esélyt az élettől, hogy befutott színésznő legyen, de a szerelem mindent megkavar…

Egy lány.
Kell, akarom, enyém.
Miért nem engem akar?

Reid életében nagy változást hoz Emma. Vajon miért nem kaphatja meg?

Nem várt személy.
Új kihívások.
Csak te vagy nekem.

Vajon Graham megtalálja azt, ami hiányzik az életéből?

Kedvenc idézetek

“Hogyan kérjen az ember bocsánatot azért, mert éli az életét?”tumblr_static_mod.jpg

“Nem ért engem. Én se őt. Ennyi.”

“Mit mond az ember, ha az érzései nem formálódnak szavakká?”

Vélemény

Ne, ne és ne. tumblr_mjgsf52XFr1rrpm57o6_r1_1280.jpg
MI VOLT EZ A KÖNYV?
Ritkán botlok borzalmas történetekbe -főleg a könyvmolyképzőnél nem- de ez a könyv maga volt a nagy amerikai sablon.
Volt egy lány, aki végre színésznő lehet egy tökéletes pasi mellett. Álompár. De közben ott van egy másik srác is, aki ezért meg azért jobb. Jajj melyiket válasszam? Hahh nem tudom. Talán ezt, talán azt.
ej1309554369698295434199.jpgNa rövid körvonalakban ez volt a történet. Blahh. Tocsogott a nyálban a könyv és komolyan mondom SEMMI izgalmat nem tartogatott. Na, de miről is szólt a könyv? SPOILERES RÉSZ KÖVETKEZIK.
Már maga a történet kezdés sem tetszett. Emma egy rohadt unalmas karakter, Reid pedig tipikusan a “nagy menő” srác és Graham pedig maga a jó fiú. Komolyan? Nem lehetett volna jobbat kitalálni? Ja és persze Brooke, a legjobb barátja Grahamnak és természetesen szerelmes Grahambe és Reid volt barátnője. Ahh… Szánalom.
SPOILER VÉGE.
Itt gondolkozok a gépem előtt, hogy mégis mit lehetne erről a könyvről írni. Miről szólt? Semmiről. Nézz meg egy tipikus cicababa filmet, az is ilyen. Egyszerűen semmi extra 7ae92fd273091e50258174fd97b40ee5.jpgdolgot nem tartogatott a könyv. Semmit sem tudok kiemelni benne, ami elnyerte volna a tetszésemet. Egyszerűen csak egyáltalán nem az én stílusom, nem ajánlom és nem tudom, hogy hogyan van az, hogy ennyi embernek tetszett. Tényleg sajnálom, ha valakit megbántottam ezzel a kritikámmal, ha esetleg nem egyezne a véleményünk kommentben várom a hozzászólásokat. Egyszerűen csak egyáltalán nem olyan volt, amire számítottam.

Borító vélemény

6871_b1

Éppannyira nem tetszik, mint a történet.

Folytatás – hogyan került hozzám a könyv?

Igazából nálam volt egy kis fordulat a két könyv olvasásakor.
Barátnőm a szülinapomra véletlenül a második részt vette meg és én még akkor elolvastam a második részt, de egyáltalán nem tetszett. Viszont akkor hogy került hozzám az első könyv? A Könyvmolyképző karácsonyi +1 könyves akcióján ezt a könyvet kaptam meg teljesen véletlenül. Gondoltam ez csakis a sors keze. Hát nem. Még talán a második könyv egy picit jobban tetszett, ugyanis Reidet a végére a második könyvnek egészen megszerettem, de ennek ellenére sem ajánlom egyik részét sem a történetnek. Gondoltam ezt azért elmesélem nektek. 🙂

Tammara Webber – Ahol te vagy

Graham ​Douglas rögtön odavolt Emma Pierce-ért, amint legutóbbi filmje forgatásán 7137_b1.jpgmegismerkedtek, ám a lányt a szupersztár Reid Alexander szemelte ki magának. Miután Graham minden tőle telhetőt megtett, hogy ne szeressen bele Emmába a forgatás alatt, kap még egy esélyt, amikor véletlenül összetalálkoznak New Yorkban, és ezúttal ki is akarja használni a lehetőséget.

Emma Pierce feláldozta ígéretes hollywoodi karrierjét, hogy átlagos lányként élhessen. Azt hitte, úrrá lett érzésein a két ellentétes fiú iránt, akik legutóbbi filmje forgatásán vetélkedtek a szívéért, ám a sors egy manhattani kávézóba sodorja, ahol szembe találja magát azzal a sráccal, aki még mindig hiányzik neki.

Brooke Cameron épp most élt túl egy három hónapos forgatást az irtó vonzó, irtó arrogáns exével: Hollywood ügyeletes szépfiújával. Idősebb és bölcsebb fejjel Brooke most jó barátját, Grahamet szemelte ki magának, és csak egyetlen akadály áll az útjában: Emma, az a lány, akit Graham nem bír elfelejteni.

Reid Alexander egyetlen szóval össze tudja foglalni az életét: unalmas. Nem sok tennivalója akad az interjúkon, fotózásokon és legutóbbi filmje premierjén kívül. Szüksége van valami elfoglaltságra, de arra álmában sem gondol, hogy még mindig morcos exével fog összeállni, és közös erővel próbálják meg elérni a céljukat: Graham és Emma szakítását.

Megveheted itt

Sorok között: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/tammara-webber-a-sorok-kozott-6871?ap_id=moly

Ahol te vagy: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/tammara-webber-where-you-are-ahol-te-vagy-a-sorok-kozott-2-7137?ap_id=moly

Befejezés

“Miután megvettem a könyvet, félbehagytam a határidős munkámat, hogy elolvassam az első fejezetet. Súlyos hiba volt, ugyanis attól kezdve NEM bírtam letenni. Egész éjjel fenn maradtam olvasni. ” -Charlotte

b867852ed9586e663984c6345a1ee6fb.jpg

 

A sorok között” bejegyzéshez 2ozzászólás

  1. Uh, na akkor ezt nem fogom elolvasni. Nem mintha terveztem volna, de akkor tudom, hogy semmit nem hagyok ki. Ha valami sokkal jobbat akarsz olvasni az írónőtő Nagyon Ajánlom az Easy-Egyszeregyet. Jó bejegyzés lett!

    Kedvelik 1 személy

    1. Az Easy-t mindenképpen majd el szeretném olvasni, kíváncsi vagyok, hogy vajon az írónő meg tudja-e változtatni a véleményem. Köszönöm! 🙂

      Kedvelik 1 személy

Hozzászólás