A-Z book TAG

Sziasztok!
Ma egy könyves taggel érkeztem és köszönöm a kihívást a Molybirodalom bloggerinájának, Beatrice8-nak. ❤ Az én kihívottam a Könyveim minden mennyiségben blog írója, Kamilla, remélem te is kitöltöd. 🙂

tumblr_static_tumblr_static_93f91mk61p0co04k4wkokwso4_640.jpg

A

-Author you’ve read the most books from – Író, akitől  a legtöbbet olvastál

Egyértelműen Leiner Laura. 🙂 Minden könyve megvan és bár a régebbi sorozatai/könyvei már nem a kedvenceim, de a most befejezett Bexi-sorozata abszolút elnyerte a tetszésemet. Szerintem Laura nagyon tehetséges író és a humora verhetetlen.

oktoberben-kerul-a-konyvesboltok-polcaira-leiner-laura-legujabb-kotete-09131232

B

-Best sequel ever – Legjobb folytatás
Hosszas gondolkozás után a Luxen-sorozatra esett a választásom. Az első kötet is hatalmas kedvencem, de a folytatásai még jobbak. A mai napig csak Daemonon jár az eszem… 😀
Értékeléseket a címre kattintva olvashattok: Obszidián, Ónix, Opál, Origin, Opposition, Shadows.
27a152a069e8cb6bd09600b4168107a7.jpg

C

-Currently reading – Mit olvasol jelenleg
Most fejeztem be a Never nevert és a következő választásom az Üvegtrón lett. Sarah J. Maas a Tüskék és rózsák udvara óta a kedvenc íróm. Készülhettek hamarosan egy fanatikus véleményre a blogon az Üvegtrónről is. 😀
tumblr_nv77xiuK8B1s2tyq3o1_500

D

Drink of choice – Milyen italt választasz olvasáshoz

Nem mindig szoktam olvasáshoz bármit is inni, de ha valamit mégis kéne mondanom, akkor egyértelműen a teát választom.

tumblr_inline_nbzankBsU01s2ka6m.jpg

E

-E-reader or physical book –E-könyv vagy papír alapú könyv
Egyértelműen papír alapú könyv. Bár mostanában már gondolkozok azon, hogy beszerzek egy E-book-ot, hogy az utazásokra ne kelljen mindig 6 könyvet cipelnem, de akkor is a papír alapú könyv az igazi.
tumblr_inline_nfnoh8Hv6z1sm0kry.jpg

F

-Fictional character you probably would have dated in high school. – Egy karakter, akivel randiztál volna középiskolában

Az összes könyves álompasim. Ne kérjétek, hogy soroljam.

tumblr_mq3htxZmiA1s932uyo1_500.jpg

G

-Glad you gave this book a chance – Egy könyv, aminek örülsz, hogy adtál egy esélyt

Cassandra Clare-től Az angyal. Nagyon sokat vacilláltam anno rajta, hogy megvegyem-e, kétségtelenül jól döntöttem. IMÁDOM, kedvenc árnyvadászos történeteim a Pokoli szerkezetek.

tumblr_nxfa6dyThW1rzvcdpo1_500.png

H

-Hidden gem – Rejtett gyöngyszem

Holdbéli krónikák. Sokan nem merik elkezdeni a történetet, hiszen a folytatás nem jelent meg, ennek ellenére én abszolút ajánlom az elolvasást, imádom a történetet, szintén HATALMAS kedvenc.

tumblr_nopmgplBHt1qghvyxo1_500.png

I

-Important moment in your reading life – Egy fontos pillanat a könyves életedben

Egyértelműen Helena Silence-től az Enigma sorozat. Ez a könyv volt az amivel együtt megtaláltam a vöröspöttyös könyveket és végre igazán megtaláltam a stílusomat. Imádom azt a könyvet.

ezüsthíd4

J

-Just finished – Most fejeztem be
Colleen Hoover és Tarryn Fisher – Never, never. IMÁDTAM A KÖNYVET. Ahh, nem néztem volna ki, hogy egy ilyen rövid könyv majd elnyeri a tetszésemet, de imádtam, kritika hamarosan olvasható lesz a blogon.
tumblr_o0vjhyL83w1t2383oo1_500.jpg

K

-Kinds of book you won’t read- Könyvtípusok, amiket nem olvasol

Verses kötetek. Egyszerűen csak nem az én stílusom.

22e861f5358377f7e274b431181fa2a2.jpg

L

-Longest book you’ve read – Leghosszabb könyv, amit olvastál
Trónok harca. Szerintem nem kell többet mondanom, 925 oldal, amit imádtam.
GoTart.jpg

M

-Major book hangover because of… – Legnagyobb másnaposságot okozó könyv

Tüskék és rózsák udvara, szerintem abszolút másnaposságot okozott nálam. 😀

tumblr_nn6fb8yS8H1ruonemo1_500.jpg

N

-Number of bookshelves you own – Könyvespolcaid száma

Kettő darab, az egyik a másiknak a tükörképe és az ablakom két szélén találhatóak. 🙂

55751-Square-Bookshelf.jpg

O

-One book you’ve read multiple times – Egy könyv, amit többször is elolvastál
A Szent Johanna Gimi sorozat összes részét minimum háromszor olvastam. 😀 Kicsit (nagyon) fanatikus voltam 12 éves koromban.
szjg.jpg

P

-Preferred place to read – Kedvelt hely olvasáshoz
Az ágyam vagy a könyves fotelem, ami a két könyves polcom között van.
tumblr_static_tumblr_static_49nsy3alnhgkkoswscggc84wc_640.jpg

Q

-Quote that inspires you – Idézet, ami inspirál/mindenféle érzéseket ad át neked egy könyvből, amit olvastál
Szerintem számtalan ilyen van, de most így hirtelen egyet sem tudok felsorolni. Általában a kedvenc idézeteim mind valamilyen szinten inspirálnak.
102224-looking-for-alaska-tumblr.jpg

R

-Reading regrets – Egy könyv, amit megbántál, hogy elolvastál
Sorok között… Az előző bejegyzésben bővebben olvashattok arról, hogy miért.
e3879954ed86e86a58f2bb82b34daeb8

S

-Series you’ve started and need to finish – Sorozatok, amiből minden rész megjelent, elkezdted és be kell fejezned
Üvegtrón sorozat. Egyértelműen.
cda6d7c2c31363a04f86a62accdce552

T

-Three of your all time favorite books – Három legnagyobb kedvenced

*hatalmas sóhaj*  Sajnálom, de erre tényleg képtelen vagyok válaszolni.

972d07fa-d898-42a3-8a31-4f629795c180.jpg

U

-Unapologetic fangirl – Egy könyv, amiért menthetetlenül Fangirl módra rajongsz

Már fogalmam sincs, hogy hányadszorra említem ezt a könyvet, de Tüskék és rózsák udvara egyértelműen. 😀

tumblr_nsjwvhbns81ut8szno3_1280

V

-Very excitd for this release more than others – Új megjelenés, amit legjobban vársz

Khmm…
Tüskék és rózsák udvara folytatás… 😀

tumblr_nqnqlutXKm1slco5to2_500.jpg

W

-Worst bookish habit – Legrosszabb könyves szokásod

Amikor “véletlenül” egy könyves spoilerre bukkanok. 😀

d128c7d992893550207f0c731241e0e4.jpg

X

-X marks the spot: Pick the 27th book from the top left shelf – Az X jelöli a helyet: Keresd meg a polcodon a 27. könyvet baloldalról, felülről kezdve

A bal oldali polcomon: Veronica Roth-tól a Négyes, ami egy nagyon jó kiegészítő kötet a Beavatott sorozathoz. 🙂

Jobb oldali polcomon: Cassandra Clare-től a Hamuváros, ismét egy kedvenc. 🙂

0de028186735bf80a3c155fbe8907286.jpg

Y

Your latest purchase – Legutolsó könyvvásárlásod

A könyvhétről a Never never, imádtam. 🙂

d5244f56cbb316ff3f300cb0301daa8b.jpg

Z

-Z snatcher–book that kept you up way too late – A legutóbbi könyv, amit késő estig olvastál

Rachel Hawkins-tól a Demonglass, szintén imádtam és szintén hamarosan blogposzt is érkezik a könyvről.

c124033b333578aaa5a2a245657b1c5c

 

Remélem tetszett nektek a blogposzt, ha van kedvetek töltsétek ki ti is! 

 

A-Z book TAG” bejegyzéshez 5ozzászólás

  1. Nagyon jó bejegyzés lett és látom te sem vagy egy kicsit sem Tüskék és rózsák rajongó ááá dehogy.:D
    Nem akadékoskodás(csak picit:D), de az Üvegtrónnak nem jelent meg az összes része még.

    Kedvelik 1 személy

      1. Az Üvegtrón befejezésénél is már minden remenyem szerte foszlott. 😦 😀 Nem baj, én akkor is imádom őt. 😀

        Kedvelik 1 személy

    1. Köszönöm. 🙂 Komolyan még nem jelent meg az egész sorozat? Akkor lehet, hogy még Doriant választja? 😀

      Kedvelés

Hozzászólás