Könyvhét

Sziasztok!
A könyvhéten szombaton és vasárnap voltam kint, gondoltam beszámolok nektek az élményeimről. 🙂

IMG_3265.JPG

 

Szombat

Szombaton kizárólag egy célom volt: dedikáltatni a könyvemet Lakatos Leventével.

IMG_3269.JPG
Szerzemények

Kijelenthetem, hogy végül megtörtént az eset, de még úgyis, hogy fél órával a kiírt időpont előtt érkeztünk, két órán keresztül álltunk sorba. És bár a sorban állás közben jó párszor megfordult a fejemben, hogy haza megyek, miután találkoztam Levivel úgy gondoltam, hogy abszolút megérte ez a két óra, ugyanis EMLÉKEZETT RÁM. Ezt most úgy értsétek, hogy pár nappal a dedikálás előtt írtam neki egy üzenetet és valahogy ez úgy megmaradt az írónak a fejében, hogy mikor leültem mellé az asztalhoz az első kérdése az volt, hogy nem találkoztunk mi már? és bár így leírva nem volt akkora extra dolog, de ott helyben mégis nagyon jól esett és abszolút pozitívumként maradt meg, hogy egy író ilyen jól minden olvasójára. Ezek után még a kísérő barátnőmnek (Annikának) is dedikált egy könyvjelzőt, ami azért volt nagy meglepetés, mert a könyvjelzőre minden betűzés nélkül jól írta le a barátnőm nevét. Nem írta el véletlenül sem Fannikára vagy Andikára. 😀 Köszönöm Levinek az élményt. 🙂
A dedikálás után, viszont már rohannom is kellett haza, de nem hiszem, hogy sokat veszítettem, mivel már gyakorlatilag az összes stand bezárt. 😀

Vasárnap

Vasárnap a fő célom egyértelműen egy On Sai dedikálás volt, ahol viszont csak öt percet IMG_3261.JPGálltam sorba. On Sai egy elképesztően aranyos írónő, kaptam tőle rengeteg könyvjelzőt, emellett elbeszélgethettem vele arról is, hogy az apuka vagy a lovag karaktere volt a szimpatikusabb az Apa, randizhatok egy lovaggal? c. könyvben.
Ezután körbenéztem a helyszínen és rengeteget gondolkoztam azon, hogy zsákbamacskát vagy inkább a Never never-t vegyem-e meg és végül a Never never győzött azzal a kijelentéssel, amit a könyv hátulján olvastam: Ne habozz! Imádni fogod. Egy cseppet sem csalódtam a történetbe és holnap érkezik az első két részéről a beszámoló. 🙂 Majd miután úgy gondoltam, hogy mindent láttam a könyvhéten, ami számomra fontos volt, haza felé vettem az irányt. Ami már most biztos, hogy jövőre is kint leszek. 🙂

Ti voltatok a könyvhéten? Ha igen, hogy tetszett nektek? 

 

Könyvhét” bejegyzéshez 3ozzászólás

Hozzászólás